Gå til innhold

Et godt tips

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For en stund siden leste jeg her inne at noen anbefalte Rosenrot for å øke lysten. Siden jeg har vært ganske sliten i det siste, tenkte jeg at : Jepp, dette må prøves.

Da jeg kom i helsekosten, fant jeg noe som het Ekstra Sterk Rosenrot. Helt supert den tar jeg!

Man skal ta to tabletter for dagen. Da jeg hadde tatt èn tablett, fikk jeg mensen. :evil:

Nå har jeg tatt Rosenrot i 5 dager og er som en tikkende bombe! Stakkars min mann når tante rød er over. :sjarmor:

Hva jeg ville med dette innlegget: Rosenrot virker! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde også rosenrot fordi jeg manglet energi og konsentrasjon, og tenkte at vi tar med alle virkninger med glede :wink:

Jeg fikk økt energi og konsentrasjon, lysten økte også tror jeg (ikke at den manglet fra før) :oops:

Men jeg som aldri har hatt problemer med blodtrykket før fikk økt blodtrykk av pillene.

Jeg sluttet med dem, sjekket blodtrykket etter en stund, og nede på perfekten var trykket igjen. Så disse pillene holder jeg meg langt unna.

Gjest GreenSky
Skrevet

Sikkert meg som anbefalte det. Damiana funker også.

Skrevet

Bruker Rosenrot nå - mest fordi jeg har vært slapp og sliten i det siste, Har spist en hel boks snart (30 tabl) men syns ikke jeg merker den store forskjellen. Er nokm litt mer opplagt men ikke noen stor lystøkning - tror jeg...

Skrevet

Jeg bruker Rosenrot. De virker, har mer energi og overskudd. Har ikke fått økt blodtrykk. Det er stabilt.

Skrevet

Hvor mye koster de?

føler meg slapp om dagen, så det høres ut som noe for meg!!

Gjest GreenSky
Skrevet
Hvor mye koster de?

føler meg slapp om dagen, så det høres ut som noe for meg!!

Husker ikke helt, husker bare at de er langt billigere på apoteket enn i helsekost. :-) Rosenrot altså, Damiana selger de ikke på apoteket.

Gjest GreenSky
Skrevet
Bruker Rosenrot nå - mest fordi jeg har vært slapp og sliten i det siste' date=' Har spist en hel boks snart (30 tabl) men syns ikke jeg merker den store forskjellen. Er nokm litt mer opplagt men ikke noen stor lystøkning - tror jeg...[/quote']

Tar nok en stund før det funker, og det funker ikke for alle. Men... Trenger du egentlig noen stor lystøkning, da? :tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ofte henger jo lyst og energi sammen, også. :-)

Skrevet
Ofte henger jo lyst og energi sammen' date= også. :-)

Energi til å utføre det jeg har LYST til å gjøre, skjønner... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...