MarianneE Skrevet 29. september 2014 #1 Del Skrevet 29. september 2014 I "gamledager" lurte jeg at på upersonlige brev og dermed jobbsøknader skal avsenderen stå øverst, så mottaker og deretter skal innholdet komme. Men, når søknaden sendes via mail, gjelder dette da? Så lenge søknaden sendes via mail virker det litt rart og skrive postadresse på søknaden. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #2 Del Skrevet 29. september 2014 Søknaden sendes som vedlegg til mailen, så du skriver bare søknaden som du ville ha gjort om den sendes i posten. Når vi ansetter, er det ingen som sender selve søknaden som telst i lailen, da skriver de bare noe sånt som 'hei, vedheftet søknad på stilling som XYZ. Med vennlig hilsen Ole Olsen'. Anonymous poster hash: 4bfa8...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Flott! Endret 29. september 2014 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå