Gå til innhold

Oppsett av jobbsøknad


MarianneE

Anbefalte innlegg

I "gamledager" lurte jeg at på upersonlige brev og dermed jobbsøknader skal avsenderen stå øverst, så mottaker og deretter skal innholdet komme.

Men, når søknaden sendes via mail, gjelder dette da?

Så lenge søknaden sendes via mail virker det litt rart og skrive postadresse på søknaden.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søknaden sendes som vedlegg til mailen, så du skriver bare søknaden som du ville ha gjort om den sendes i posten. Når vi ansetter, er det ingen som sender selve søknaden som telst i lailen, da skriver de bare noe sånt som 'hei, vedheftet søknad på stilling som XYZ. Med vennlig hilsen Ole Olsen'.

Anonymous poster hash: 4bfa8...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...