Gå til innhold

Hvordan er det å ha ilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/har hatt ilder? Eller kjenner noe til det?
De ser sååå koselige ut.

Hvordan er det å ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ei som hadde ildere, de fikk gå fritt i leiligheten når hun var hjemme og de var i bur på dagen. Og de hadde svæææært bur med mange etasjer! Kjempekult og det virket koselig. Hun hadde også 2 som trivdes veldig godt i lag. De fant på mye ugang når de var ute da. Og var ikke særlig kosete, men det kan vel variere? Ellers har jeg erfart at alle som har ildere er gærne folk! Hahahaha, men jeg er ganske sikker på at det har vært tilfeldigheter ;) Hvordan de er å ha? Vel hun syntes det var helt fantastisk. De var ganske gamle og syke -da. Og de var veldig ofte hos vetrinær - og det blakket henne. Ellers er det mye stell med buret. For meg virket det som det ikke var så mye selskap i de, men hadde du spurt henne - hadde hun sikkert sakt at det var det... :)

Skrevet

Jeg syntes det var forferdelig, fordi hun jeg hadde bet så fryktelig mye og ofte veldig hardt. Var forberedt på litt altså, som må trenes bort - men det var snakk om å løpe over gulvet med tøfler på, følge med på hvor hun var hele tiden (plutselig smatt hun frem fra bak madrassen og bet deg i albuen liksom), måtte hun flyttes på kunne hun bite til blods gjennom de tykkeste arbeidshanskene jeg hadde. Hun var også veldig aktiv, som kunne være morsomt - er jo gøy å leke - men også litt slitsomt. Også lukter de en del da, jeg syntes ikke det var så ille, men det er en del som synes det.

Hun kom fra en annen del av landet sammen med en kullsøster da, og han som fikk den andre hadde ingen problemer med bitingen (han hadde til og med barn). Så det varierer nok en del. Skulle jeg gjort det igjen så hadde jeg i det minste sett etter en voksen som omplasseres, så du vet hva du får...

Skrevet

Hvis de biter seg fast blir det arr da?

Anonymous poster hash: dbd9d...021
Skrevet

Hvis de biter seg fast blir det arr da?

Anonymous poster hash: dbd9d...021

Om de biter så mye at du blør - ja. Har en kattepus som er glad i å bite, men blir sjeldent hull så jeg begynner å blø. Ville heller vært bekymret for klørne :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...