AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg har alltid vært ei litt stor jente, men etter jeg begynte å studere har jeg gått ned mye i vekt og jeg har føler meg skikkelig bra og mer sikker på min egen kropp. Igår var jeg på en fest med min gamle klasse fra vgs pluss noen fra parallellklasser. Jeg gledet meg skikkelig til festen egentlig fordi jeg hadde forandret meg sånn. Starten av kvelden var bra, men etterhvert fikk jeg noen ikke så fine kommentarer av en jentegjeng som mobbet meg litt på videregående. At jeg enda var tjukk og enda ikke klarte å kle meg fint. Om det var alkoholen eller ikke vet jeg ikke, men det gikk skikkelig innpå meg. Jeg ble sittende i gangen og gråte, det gikk ikke lenge før det kom en jeg hadde gått i klasse med før bort til meg. Vi hadde egentlig ikke pratet sammen før, selv om vi hadde gått i samme klasse i tre år. Han spurte meg hva som var galt og slikt, vi endte opp med å prate i over en halvtime. Han var veldig god å prate med, lyttet og virket som om han faktisk brydde seg da han svarte. Da vi gikk inn til de andre igjen sa jentegjengen til gutten "Æsj, pulte du hu" og han svarte "Nei, ei så fin jente er nok ute av min liga". Jeg kunne ikke annet enn dra på smilebåndet. Vi pratet litt resten av kvelden, det jeg lurer på nå er om jeg skal ta kontakt med han. Jeg har han jo på facebook. Jeg synes han var veldig sjarmerende og han har alltid virket som en snill og ordentlig gutt. Men jeg vet ikke om jeg har et litt "falskt" bilde ettersom første gangen vi pratet ordentlig sammen var vi begge fulle. Anonymous poster hash: a6e0d...829
Gjest PTR Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Snakk med han du. Selv om han er interessert i deg så tar han kanskje ikke kontakt nå...
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Jeg ville sagt hei, og møtes/snakkes for å se om bildet du fikk av han er riktig. Du har jo ingenting å tape!
sweg Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Hva? Finnes det virkelig så barnslige jenter etter videregående som kaller andre jenter tjukke? Herregud, tar det aldri slutt? Synes du bør snakke til han jeg. Spør om hvordan tiden etter vgs har gått, og om dere skal ta en kaffe en dag om det føles riktig 2
Chloe- Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Jeg syns du kan sende han en melding for å si takk! Og så kan du jo se om det kan utvikle seg til en samtale derfra
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Jeg har alltid vært ei litt stor jente, men etter jeg begynte å studere har jeg gått ned mye i vekt og jeg har føler meg skikkelig bra og mer sikker på min egen kropp. Igår var jeg på en fest med min gamle klasse fra vgs pluss noen fra parallellklasser. Jeg gledet meg skikkelig til festen egentlig fordi jeg hadde forandret meg sånn. Starten av kvelden var bra, men etterhvert fikk jeg noen ikke så fine kommentarer av en jentegjeng som mobbet meg litt på videregående. At jeg enda var tjukk og enda ikke klarte å kle meg fint. Om det var alkoholen eller ikke vet jeg ikke, men det gikk skikkelig innpå meg. Jeg ble sittende i gangen og gråte, det gikk ikke lenge før det kom en jeg hadde gått i klasse med før bort til meg. Vi hadde egentlig ikke pratet sammen før, selv om vi hadde gått i samme klasse i tre år. Han spurte meg hva som var galt og slikt, vi endte opp med å prate i over en halvtime. Han var veldig god å prate med, lyttet og virket som om han faktisk brydde seg da han svarte. Da vi gikk inn til de andre igjen sa jentegjengen til gutten "Æsj, pulte du hu" og han svarte "Nei, ei så fin jente er nok ute av min liga". Jeg kunne ikke annet enn dra på smilebåndet. Vi pratet litt resten av kvelden, det jeg lurer på nå er om jeg skal ta kontakt med han. Jeg har han jo på facebook. Jeg synes han var veldig sjarmerende og han har alltid virket som en snill og ordentlig gutt. Men jeg vet ikke om jeg har et litt "falskt" bilde ettersom første gangen vi pratet ordentlig sammen var vi begge fulle. Anonymous poster hash: a6e0d...829 For noen jævla fitter. Ta kontakt, skader ikke å prøve Anonymous poster hash: af5f3...819
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg har alltid vært ei litt stor jente, men etter jeg begynte å studere har jeg gått ned mye i vekt og jeg har føler meg skikkelig bra og mer sikker på min egen kropp. Igår var jeg på en fest med min gamle klasse fra vgs pluss noen fra parallellklasser. Jeg gledet meg skikkelig til festen egentlig fordi jeg hadde forandret meg sånn. Starten av kvelden var bra, men etterhvert fikk jeg noen ikke så fine kommentarer av en jentegjeng som mobbet meg litt på videregående. At jeg enda var tjukk og enda ikke klarte å kle meg fint. Om det var alkoholen eller ikke vet jeg ikke, men det gikk skikkelig innpå meg. Jeg ble sittende i gangen og gråte, det gikk ikke lenge før det kom en jeg hadde gått i klasse med før bort til meg. Vi hadde egentlig ikke pratet sammen før, selv om vi hadde gått i samme klasse i tre år. Han spurte meg hva som var galt og slikt, vi endte opp med å prate i over en halvtime. Han var veldig god å prate med, lyttet og virket som om han faktisk brydde seg da han svarte. Da vi gikk inn til de andre igjen sa jentegjengen til gutten "Æsj, pulte du hu" og han svarte "Nei, ei så fin jente er nok ute av min liga". Jeg kunne ikke annet enn dra på smilebåndet. Vi pratet litt resten av kvelden, det jeg lurer på nå er om jeg skal ta kontakt med han. Jeg har han jo på facebook. Jeg synes han var veldig sjarmerende og han har alltid virket som en snill og ordentlig gutt. Men jeg vet ikke om jeg har et litt "falskt" bilde ettersom første gangen vi pratet ordentlig sammen var vi begge fulle. Anonymous poster hash: a6e0d...829 Hvor gammel er dere?. Hvem sier slikt?. Du er sikkert en pen og grei jente. Kreds til han gutten som sto opp for deg. Kjør på send han en melding, han har sikkert fått øynene litt opp for deg;) Hva har du å tape
Lanoungen Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 (endret) Send ei melding og si takk for at han støttet deg, og fortell hvor mye det betyr for deg (uten å skrive en roman). Hvis han er interessert drar han nok samtalen videre Edit: forresten, utrolig barnslig å oppføre seg sånt etter videregående! Jeg mener, man er jo over 20 Spesielt når det kommer til saker som kroppsfasong/størrelse, jeg visste ikke at folk kunne være såå råtne. Ikke ta deg nær av det en plass, vær heller glad for at du er den du er og ikke har så dårlig selvtillit at du FORTSATT må rakke ned på andre for å føle deg bedre Endret 29. september 2014 av Lanoungen
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Jeg er sjokkert! Anonymous poster hash: 1f245...163
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 For noen forferdelige mennesker, han gutten skal ha respekt for hvordan han håndterte det. Anonymous poster hash: bb1e7...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå