twang Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 <- feit jente <- feit mann Dersom du skulle velge en mann hadde du brydd deg om han var overvektig?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 han måtte helst være anorektisk Anonymous poster hash: 3aa74...c29 1
Gjest krokodillen Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Kommer ann på hvor overvektig han var
NovaFlare Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Overvektig gjør ingenting, men direkte bælfeit er uaktuelt. Det har også mye pga helsa å gjøre. 1
Summers Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 (endret) Det handler ikke om utseende, men at menn setter ærlighet høyt. Man kan ikke vitse bort at man er uredelig. Endret 29. september 2014 av Summers 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Stemmer for meg....jeg går etter personligheten (kvinne). Men, likevel er fedme no-go. Jeg vil ha noen som kan være med meg å gjøre fysiske ting. Feite folk er ikke så aktive. Også liker jeg sunn mat.....jeg synes ikke feitende mat smaker så godt rett og slett. Fedme er vel en spiseforstyrrelse, det er jo ikke sunt....de fleste vil jo ikke dra rundt på et lass med fett....det er vel en grunn til at de spiser og spiser.......Stakkars. Det er så mye fokus på anoreksi, men å si at fedme er usunt er tabu. Hvorfor det? De burde få hjelp de også. Folk spiser seg jo ihjel.....skal vedde på at det er flere som spiser seg i hjel enn som sulter seg i hjel. Anonymous poster hash: 484bf...92a 1
Druid Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg tror dette også handler om forskjellen mellom hvordan menn og kvinner bruker Tinder.
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Det var jo det at de hadde blitt løyet til og hun damen var jo små frekk og overfladisk
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Jeg kan gjerne bli sammen med en overvektig mann. Men nå er det stor forskjell på en som veier 20 kg for mye, og 60 kg for mye. Jeg er selv overvektig. Vil ned 15 kg, og går sakte ned i vekt. Men jeg er ikke helsefarlig overvektig. Jeg spiser sunn mat, er det jeg liker best. Jeg liker å være fysisk aktiv, gå lange turer i skogen. Jeg er overvektig grunnet for mye sjokolade. Og jeg vil ha en mann som kan spise sunn mat med meg, gå turer i skogen og være fysisk aktiv. Og helst ikke en som drar med seg sjokolade i hus daglig. Jeg er og veldig glad i sex, og ser for meg at det ikke er like lett å orke mye av er man ekstremt overvektig. Kanskje ikke så lett med variasjon heller. Anonymous poster hash: 6ec8f...db5
OppNedPåAlt Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Er vel ikke nødvendigvis at han er overvektig, men at han ikke var ærlig som hadde satt meg ut...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Jeg hadde vært ærlig med fyren og sagt at jeg setter pris på å være i aktivitet og vil også ha en kjæreste som har det til felles med meg. Så det er ikke utseendet i seg selv som er grunnen til at jeg ikke hadde vært interessert. Skal sies at jeg faktisk møtte samboeren min på tinder. Husker at jeg ble positivt overrasket da jeg så han i virkeligheten Anonymous poster hash: dd248...7a0
Ferny Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Wow, de mennene var ganske "direkte" og... tja... ja... frekke. Kan godt diskutere om hvor realt det er å bruke bilder som ikke er representative for dagens vekt. Men synes man likevel kan være hyggelig og grei mot de man møter (uansett). Man vet jo ingenting om årsaken til vektoppgangen, eller hvorfor de ikke tør å vise dagens kropp på bilder. Det taler jo for at personen sliter litt med noe. Sånn sett bør man kunne gjøre det til en hyggelig kopp med kaffe uansett. Og det er jo en ærlig sak å ikke ønske en andre date med vedkommende, uansett hva personen veier. Ganske tankevekkende om de videoene faktisk representerer hvordan flesteparten av hvert kjønn reagerte i den situasjonen der. Men kan jo tenkes at de har vinklet saken litt i damenes favør? Ikke vet jeg. Men synes de mennene var frekke altså.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Wow, de mennene var ganske "direkte" og... tja... ja... frekke. Det må man tåle når man først er så frekk at man bløffer såpass på bildet. Anonymous poster hash: 2705d...ff1
Puny Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Dette er vill ingen sjokknyhet, menn ser etter en som er mest mulig fruktbar, kvinner etter "en som kan forsørge" (sånn satt helt på spissen selvfølgelig. Hadde vært artig å gjøre eksperimentet med en "fattig" mann og en "fattig" dame og se hvordan datene gikk...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg synes det er litt rart at alle anter at disse damene ville blitt sammen med mannen? Er ikke det å ta litt i. Kanskje de hadde blitt sammen med han, kanskje ikke, men dette stuntet beviser egentlig bare at kvinner ikke har noe i mot å henge med en mann som er overvektig. Anonymous poster hash: f4ad7...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 En alternativ tittel på denne tråden kunne vært "Kvinner bryr seg mer om høflighet, og Menn bryr seg mer om ærlighet." Eksperimentet er dessuten skjevt ettersom "fatguyen" har en mye bedre personlighet enn "fatgirlen". Begge juger på profilbildene, men 1) hun prøver å fortsette bedrageriet og skjønner liksom ikke hvorfor de reagerer på bildene som hun mener kanskje er seks måneder gamle, mens 2) han derimot skjønner godt at damene reagerer og innrømmer umiddelbart at bildene er to-tre år gamle. Han framstår som en artig og likandes kar mens hun bare er kjedelig, og samtalene med ham virker langt mer interessante enn det overfladiske pjattet hennes. Anonymous poster hash: cf41b...597 3
Version 2.0 Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Ja, det hadde jeg brydd meg om. Er ikke tiltrukket av overvektige menn. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Kvinner bryr seg status. Og det er at kvinner er for konfliktsky til å avslutte en date helt uten videre betyr ikke at det hadde blitt noen flere dater. Anonymous poster hash: 2c7a4...d05 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 Hahaha, kvinner er like råe som menn. Dette beviser kun at kvinner er mer høflige enn menn. Anonymous poster hash: 0f87a...0ba
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #20 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror ikke nødvendigvis at kvinner bryr seg mer om personligheten, og menn bryr seg om utseende. Som mann har jeg ingen problemer med noen kg for mye, men når snakker vi fedme slik som det er i disse filmene så blir det noe helt annet. Mange syns ikke det er attraktivt rett og slett, og skal man være ærlig med seg selv så er vel utseende det første som tiltrekker oss mennesker. Det var jo det som gjorde at dem trykket liker på Tinder. Jeg har fremdeles til gode å høre noen si "Mmm, sjekk den hengemagen" i en positiv setting. En annen ting her er jo at den andre parten her blir "løyet" til. Dem har visse forventninger om hva dem møter, og når dem dukker opp er det noe helt annet som møter dem, enn det dem forventet. Det har jeg også vært med på en gang. Møtte ei på ett datingnettsted som i følge alle bildene var veldig søt. Når jeg møtte henne så viste det seg at bildene hun hadde hatt ute var 3-4 år gamle og at hun hadde lagt på seg betraktelig siden da. Vi snakker da om fedme. Hun var svær! Det jeg husker ut fra det var at jeg ble satt ut. Ikke fordi hun var svær, men fordi hun ikke hadde vært ærlig på profilen sin. Hun hadde skrevet at hun var normalvektig, noe som også bildene tilsa, men virkeligheten viste noe helt annet, og det er klart at når man i tillegg er sulten så vi må innom McDonalds, på første date som bare skulle være en kopp kaffe, da blir det helt feil for meg. En ting er også helsen. Jeg er ikke den som har den perfekte mannekroppen, med bred brystkasse og sixpack. Derimot har jeg selv noen kg for mye, men jeg liker å være aktiv. Jeg trener mye, og bruker mye tid på å dra ut i skogen, liker friluftslivet. Det er noe jeg ønsker å dele med en kjærste. I hvert fall litt om ikke annet, men de overvektige jeg kjenner orker ikke det, derfor antar jeg at andre overvektige også ikke orker det, uten å feie alle over 1 kam her. Til slutt vil jeg si at vi må huske at i disse filmene så ser vi det budbringeren ønsker å vise oss. At damene her var hyggelige betyr ikke at dem ønsket å gå inn i ett forhold med mannen, og at menn er noen drittsekker. Anonymous poster hash: 3404b...1f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå