Frk.K Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Føler hunden min er en smule under-trent nå ja! Kjempe stilige triks! Hva tenker dere? 1
masekopp Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Hva jeg tenker? Misunner den jævelen som har trent den hunden tålmodigheten hans/hennes. Har prøvd å lære hundene mine triks, men jeg gidder det bare ikke. Det kan jo ikke brukes til annet enn "se hva min hund kan" eller filme det og legge det ut på youtube. Har konkludert med at high five dekker det meste.
Frk.K Skrevet 28. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2014 Haha ja tålmodighet har hun garantert hatt! Men virker som en sinnsyk lærevillig hund som tar ting kjappt også. De triksene kan man bruke masse av i hverdagen også. Så at hun og hadde lært hunden å hente håndkle, dorull, tørke støv og søl 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Å lære en hund triks har jo mange fordeler. Kontakt, kommunikasjon, hjernetrim, fokus, og lek. Har lært hunden min til å gjøre det samme. Plukke opp ting og legge dem i esker/skap, bjeffe/knurre på kommando og lukke dører. Det var gøy helt til jeg trodde det var en god ide å lære kjøteren å hente penger fra veska og gi dem til meg. Litt sånn party-triks. Endte med at han fortsatt går etter penger og river dem i stykker dersom jeg ikke ser at han vil levere det til meg. Glemte at hunder kan skille mellom sedler og annet papir... Anonymous poster hash: aa0e4...702 3
Frk.K Skrevet 28. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2014 Min kan og bjeffe, vinke, gi labb, krype, high five, bære ting, hente ting som blir kastet å levere det, slipp, rull rundt, sitt, ligg, hopp og søk leter etter litt inspo til nyeå enkle triks :D 1
bippo Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Min kan og bjeffe, vinke, gi labb, krype, high five, bære ting, hente ting som blir kastet å levere det, slipp, rull rundt, sitt, ligg, hopp og søk leter etter litt inspo til nyeå enkle triks :D http://www.doggiebuddy.com/topics/Trainingtopics/traintopic3.html Der er det masse :D
masekopp Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Haha ja tålmodighet har hun garantert hatt! Men virker som en sinnsyk lærevillig hund som tar ting kjappt også. De triksene kan man bruke masse av i hverdagen også. Så at hun og hadde lært hunden å hente håndkle, dorull, tørke støv og søl Hahahah... Lykke til med å lære mine hunder sånne triks.. Så ja, hun har nok en litt mer lærevillig hund. Mine har dog lært seg diverse på egenhånd... Åpne skapdører, åpne skuffer, åpne dører, LÅSE opp dører (!!), forsyne seg av fôrtønnen selv etc... Kjempepraktisk... Not
Gjest bustyvel Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Jacker er jo kjent for å være rimelig lærevillige.. Morsomt
Frisørdama Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Så flink! :D skikkelig artig film!
Frk.K Skrevet 29. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2014 http://www.doggiebuddy.com/topics/Trainingtopics/traintopic3.html Der er det masse :D Nice 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå