Gjest Jon blund Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 (endret) Hvorfor skal det være så utrolig vanskelig å komme over en person?. Jeg har kun lyst på henne men hun er kommet seg videre. Jeg har ikke lyst til å glemme henne, var noe spesielt ved hun jeg aldri har sett i andre jenter. Prøver å date andre jenter, men jeg går jo alltid tilbake til å tenke på henne og savne henne. Var aldri slik med den andre exen og det har gått en stund siden vi slo opp. For noe dritt. Noen som relaterer? Endret 28. september 2014 av Jon blund
Gjest extra Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Hvorfor skal det være så utrolig vanskelig å komme over en person?. Jeg har kun lyst på henne men hun er kommet seg videre. Jeg har ikke lyst til å glemme henne, var noe spesielt ved hun jeg aldri har sett i andre jenter. Prøver å date andre jenter, men jeg går jo alltid tilbake til å tenke på henne og savne henne. Var aldri slik med den andre exen og det har gått en stund siden vi slo opp. For noe dritt. Noen som relaterer? Slikt går over om det er en trøst. Er det så rart at det føles helt pyton etter et brudd all den tiden vi mennesker har overlevd og formet oss på nære relasjoner? Avvisning for en eksistensiell klang for der mange kan føle på en stor ensomhetsfølelse. Det blir som en krise som sjeleryster oss og vi blir veldig nedfor. Så betydningsfulle er de nære relasjonene våre. Noen personer setter større avtrykk hos oss enn andre. Dette er en del av livet og mange vil oppleve slikt gang på gang. Så bare ta det med ro og vit at du ikke er nord-europas første og siste person som opplever det du føler nå. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Det tar tid å komme over folk. Word.Anonymous poster hash: 24056...bc0
Gjest Anastasia Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jepp, er i samme situasjon jeg og. Føles som jeg aldri kommer over exen
Gjest Jon blund Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Word.Anonymous poster hash: 24056...bc0 Kan dere da forklare meg hvorfor det ikke var slik med min tidligere ex?. Jeg var jo glad i hun også osv. Og var lengre sammen med henne og det var på en måte et mye penere brudd. Men følte ikke noe savn og slikt jeg gjør nå-
Cecce Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Føler med deg, det er bare enkelte man får sterkere følelser for og minner med tror jeg, uavhengig av tid...vet hvordan du har det
Mariena87 Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Kan dere da forklare meg hvorfor det ikke var slik med min tidligere ex?. Jeg var jo glad i hun også osv. Og var lengre sammen med henne og det var på en måte et mye penere brudd. Men følte ikke noe savn og slikt jeg gjør nå- Av de forholdene jeg har vært i, er det bare én jeg ikke har kommet helt over. Jeg har hatt kjæreste etter det, og det har blitt slutt mellom oss også. Allikevel er det bare denne ene jeg aldri klarer å slutte å savne. Hvorfor? Det er nok fordi jeg var mer forelsket i ham enn i de andre. Han betydde mer for meg. Vi hadde mer sammen enn hva jeg har hatt med de andre jeg har vært i forhold med. Man blir jo ikke sammen med noen uten at de betyr en hel del for deg, men det er jo likevel slik at noen forhold kan bety mer enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå