AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Noen som har tips til gode dagkremer og serum for hud over 45 år? Gjerne med gode ingredienser som a og c-vitamin, sånn antialdringsgreier. Og med solfaktor. Finnes sånne kremer uten at dem koster skjorta tro? Anonymous poster hash: 67263...157
vimsefrøken Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg syns Emergin C Protocell bio active krem er fantastisk god, gir fukt, gir ikke urenheter, og aktiv anti age. Kombinert med Emergin C Vitamin C serum, eller Emergin C Vitamin C 20% serum, er dette en utrolig god kombinasjon. Øyekremen, Emergin C protocell bio active øyekrem er også utrolig god.
vimsefrøken Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Så ikke før nå at du ønsker spf i kremen, de kremene jeg anbefalte fra Emergin C har ikke spf. Men en god krem som har spf er Ole Henriksen truth revealed super creme spf 15, og kombinert med Ole Henriksen Truth serum collagen booster er dette en veldig god kombinasjon også syns jeg, men personlig foretrekker jeg Emergin C varianten uten spf.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Takk for tips Har faktisk vurdert Ole Henriksen, ser mange er fornøyd med disse produktene. Mener du emerginc er hakket mer aktiv ang antialdring og næring? Anonymous poster hash: 67263...157
vimsefrøken Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Takk for tips Har faktisk vurdert Ole Henriksen, ser mange er fornøyd med disse produktene. Mener du emerginc er hakket mer aktiv ang antialdring og næring? Anonymous poster hash: 67263...157 Jeg er fornøyd med både Ole Henriksen og Emergin C, samt jeg blander med andre produkter fra Decleor, Matis, MD Formulations osv, men jeg syns huden stråler mer etter at jeg begynte med Emergin C, ingen utbrudd i form av kviser eller urenheter, og ikke lenger problemer med at huden blir fuktfattig slik jeg gjerne blir mot høst/vinter. Huden holder seg mer "stabil" på en måte. Men nå har jeg trøblete hud da, som er acne prone hvis jeg bruker feil produkter, sensitiv og kan reagere med eksem, samt pleide før å bli ekstremt fuktfattig om høst/vinter, og har kombinert hud. Samt at jeg syns Emergin C sin krem er bedre som underlag for sminke, da Ole Henriksen sin kan bli hakket for "fet" for meg når jeg skal ha sminke over. En annen krem fra Emergin C som jeg også elsker, og som er flott er Emergin C Organics Phytocell krem, den har også aktive antiage i seg, men jeg syns Protocell kremene er mer tilpasset oss over 35 med tanke på aktiv antiage.
Gjest Vinglasset Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Jeg slår et slag for Vichy sine produkter for voksne kvinner - har helt sluttet å kjøpe kostbare hudkremer etter at jeg begynte med denne. Huden min er akkurat like fin nå som da jeg kjøpte kremer i tusen kroners-klassen og den føles akkurat like bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå