AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 eks-kjæresten mener jeg er altfor følsom og sart... og at jeg alltid vil ha problemer i forhold pga dette. Dette fordi jeg ikke liker krangling mens han mener at jeg må tåle mer av det... Jeg tror jeg ble ekstra følsom pga hans røffe væremåte, kombinert med lite varme og kjærlighet som jeg savnet. Er det noen her som har erfaring med å føle seg veldig følsom og sårbar i ett forhold, men som siden har truffet noen som får en til å føle seg sterk ? Anonymous poster hash: f68a1...bef
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Han passer deg nok ikke personlighetsmessig. Du trenger en som selv er følsom, fintfølende rett og slett. Det finnes mange menn som ikke liker å krangle. Jeg kan være veldig som deg, men jeg tåler en krangel. Jeg kan bare ikke leve med menn med røff væremåte i dagliglivet. Anonymous poster hash: c7718...292
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Kan forresten også anbefale å være singel i mange år, til du får bearbeidet de greiene dine så mye som mulig. Du skal kunne føle deg sterk og solid i deg selv, og ikke søke en annen til å oppfylle det. Anonymous poster hash: c7718...292
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Signerer AB over her. Jeg blir alltid veldig følsom i forhold, men har skjønnt at han siste eksen min gjorde meg ekstra sårbar/følsom pga hans personlighet. Han hadde ikke et tydelig kroppsspråk og var ofte veldig fraværende ved avstand, noe vi hadde mye av i vårt forhold. Litt tøff i tryne mann, men egentlig følsom innerst inne. Anonymous poster hash: 42c95...714
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Kan forresten også anbefale å være singel i mange år, til du får bearbeidet de greiene dine så mye som mulig. Du skal kunne føle deg sterk og solid i deg selv, og ikke søke en annen til å oppfylle det. Anonymous poster hash: c7718...292 Hva mener du jeg skal bearbeide ? tenker du på det jeg opplevde med eksen? Jeg føler meg sterk og solid i meg selv selv om jeg er følsom... det er ikke noen motsetning i det... men jeg ble vondt-følsom på en måte når jeg var med han.. Anonymous poster hash: f68a1...bef
Gjest Jon blund Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Jeg er veldig følsom av meg også, xen var veldig kald og lite tilstedeværende for meg. Selv om jeg savner hun veldig ville hun ikke innse dette selv og ble bare mer egoistisk. Det gikk ikke så bra tilslutt og det endte opp med at jeg ble usikker og gjorde noe veldig dumt. Men jeg syntes nesten synd i han som blir sammen med hun neste gang. Hun var veldig flott i starten og ikke så selvsentrert og godtok ting. Men ett eller annet skjedde og hun ble veldig kald til tider og egoistisk og det gjorde meg voldsomt usikker. Alt på hennes premisser så og si.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Hva mener du jeg skal bearbeide ? tenker du på det jeg opplevde med eksen? Jeg føler meg sterk og solid i meg selv selv om jeg er følsom... det er ikke noen motsetning i det... men jeg ble vondt-følsom på en måte når jeg var med han.. Anonymous poster hash: f68a1...bef Ok, da har du et godt utgangspunkt for å finne en som passer deg bedre. Du er IKKE alene om å reagere sterkt på tøffinger. Jeg kan være venner med dem, men selv da må jeg ha pauser fra dem. Kunne aldri tenke meg å være sammen med en. Anonymous poster hash: c7718...292
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Jeg er veldig følsom av meg også, xen var veldig kald og lite tilstedeværende for meg. Selv om jeg savner hun veldig ville hun ikke innse dette selv og ble bare mer egoistisk. Det gikk ikke så bra tilslutt og det endte opp med at jeg ble usikker og gjorde noe veldig dumt. Men jeg syntes nesten synd i han som blir sammen med hun neste gang. Hun var veldig flott i starten og ikke så selvsentrert og godtok ting. Men ett eller annet skjedde og hun ble veldig kald til tider og egoistisk og det gjorde meg voldsomt usikker. Alt på hennes premisser så og si. Et eller annet skjedde, og det kan ha vært noe med din oppførsel som gjorde henne kald, eller? Har du prøvd å se saken fra hennes side? Anonymous poster hash: c7718...292 1
Gjest Jon blund Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 (endret) Et eller annet skjedde, og det kan ha vært noe med din oppførsel som gjorde henne kald, eller? Har du prøvd å se saken fra hennes side? Anonymous poster hash: c7718...292 Jada, har prøvd å se det fra hennes side og jeg forstår jo litt hvorfor det ble slik. Men det var ikke lett når hun var mye vekke og aldri viste hva hun ville og bare ble kaldere og kaldere og pushet meg vekk og hun likte jo ingenting, var ikke slik i starten. Tilslutt følte jo jeg nesten jeg måtte lyge om jeg hadde vært ute eller ikke. Tilslutt gjorde jeg en svær dumt ting- Følte hun presset meg inn i et hjørne og usikkerheten var alltid der med at jeg ikke viste hva hun ville eller hvorfor hun av og til var så utrolig kald mot meg og var mye vekke. Tror noen mennesker bare er kalde av natur og det skal en spesiell type mennesker for å kunne holde ut med slike personer. Selvsentrert rett og slett. Tror hun bare var slik av natur. Men det kom jo frem etterhvert at hun tenkte veldig mye på seg selv og var kald. Men det var greit nok det, men når det da skjedde noe gale så var alt min feil enten det var det ene eller det andre og tilslutt gjorde jeg det som tilslutt ledet til bruddet. Jeg hadde bare lyst til at hun skulle være god å varm mot meg og være der for meg når ting ble tøft. Men det kræsjer når en er kosete og varm og den andre er kald og selvsentrert til tider. Endret 28. september 2014 av Jon blund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå