Gå til innhold

Hårfrisyre/bli ny-hjelp...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men velger å være anonym her jeg, litt feig kanskje :P

Greia er at jeg er snart 31 år og har hatt mer eller mindre samme hårfrisyrer hele livet -dvs langt hår som enten har hatt samme lengde, litt oppklippet rundt hele, men allikevel langt eller bare oppklippet i front. Jeg har veldig tykt og glatt hår som vokser fort. Jeg har alltid fått høre: åååå du har så fint hår, aaaaldri klipp deg!!! Hyggelig det, for all del, men jeg er sååå lei nå. Ender alltid opp med hestehale uansett for å få håret unna. Og føler kanskje jeg burde få en annen klipp som passer alderen min bedre...litt kjedelig å gå med den samme hestehalen som da jeg var 16 :rolleyes: Har litt rund ansiktsform så jeg kan ikke bli kort-kort, vil uansett ikke ha det kortere enn til litt over skuldrene evt... Har alltid hatt det lys brunt eller med lyse striper.. Noen som har forslag til ny frisyre og/eller farge??? :sol: Vil bare føle meg litt ny, er lei av å fortsatt se ut som da jeg var 12, 14, 16, 20...ja dere skjønner tegninga :fnise: Alle forslag tas i mot med stooooor takk :roser:

Anonymous poster hash: 471d1...5ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :) Vil så gjerne bestille time, evt være så heldig at jeg får gjort noe i morgen allerede :))

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men velger å være anonym her jeg, litt feig kanskje :P

Greia er at jeg er snart 31 år og har hatt mer eller mindre samme hårfrisyrer hele livet -dvs langt hår som enten har hatt samme lengde, litt oppklippet rundt hele, men allikevel langt eller bare oppklippet i front. Jeg har veldig tykt og glatt hår som vokser fort. Jeg har alltid fått høre: åååå du har så fint hår, aaaaldri klipp deg!!! Hyggelig det, for all del, men jeg er sååå lei nå. Ender alltid opp med hestehale uansett for å få håret unna. Og føler kanskje jeg burde få en annen klipp som passer alderen min bedre...litt kjedelig å gå med den samme hestehalen som da jeg var 16 :rolleyes: Har litt rund ansiktsform så jeg kan ikke bli kort-kort, vil uansett ikke ha det kortere enn til litt over skuldrene evt... Har alltid hatt det lys brunt eller med lyse striper.. Noen som har forslag til ny frisyre og/eller farge??? :sol: Vil bare føle meg litt ny, er lei av å fortsatt se ut som da jeg var 12, 14, 16, 20...ja dere skjønner tegninga :fnise: Alle forslag tas i mot med stooooor takk :roser:

https://www.google.no/search?q=h%C3%A5rfrisyrer+rundt+ansikt&client=firefox-a&hs=VW2&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=rnMoVNTTCeS7ygPL9ILwAw&ved=0CB4QsAQ&biw=1266&bih=613#facrc=_&imgdii=_&imgrc=7S6067zlgEtkaM%253A%3BqtLOKSNTAc1HZM%3Bhttp%253A%252F%252Faley.toseed.com%252Fimg%252Fi644.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Faley.toseed.com%252Fharklipp-for-runde-ansikter%3B504%3B550

Anonymous poster hash: b8b57...40e

Skrevet

Bestill time og hør med frisøren. Enklere for de å komme med råd som ser håret ditt og ansiktet ditt. Personlig så skjønner jeg ikke greia med å være så redd for å klippe det litt kort. Det vokser jo ut igjen om du ikke ble helt fornøyd. :) Jeg hadde hår til ned på ryggen en plass og måtte nesten tvinge frisøren til å klippe det til litt under ørene. Hun turte ikke fordi det er så mange som blir helt på styr om det er 1 cm kortere enn planlagt.

Anonymous poster hash: 39c2b...cd7

Skrevet

Problemet med å klippe det for kort er at hvis (du som meg), har veldig tykt hår så vil det ligge som en hjelm på hodet. Da må det i så fall graderes mye... Må følge denne tråden og se om du får noen gode tips 😄

Anonymous poster hash: 24cb2...1cf

Skrevet

Jeg vil ikke ha det kortere enn skulderlengde uansett, og ja, jeg har veldig tjukt hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...