Gå til innhold

Menn som ikke tåler kritikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i helvete feiler det dem?

De gjør noe de VET er dårlig gjort, men når de blir avslørt og man blir sint på dem - da blir de dritsure, og skal ikke ha noe av å bli kjeftet på.

Hvorfor gjøre noe dritt da, hvis de ikke tåler at folk reagerer???!?!

Noen vennligst forklar...

Anonymous poster hash: d89c2...219
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja fint hvis noen kan forklare det, jeg har hatt samme problemet.

Eks kjæreste ble irritert for alt, og en gang jeg sa ifra fordi han ikke hørte etter mens jeg snakket så tok det helt av...verbalt, han ble så irritert ... tålte ikke at jeg sa ifra om noe ....

Anonymous poster hash: e58a1...71c
Skrevet

værste mobberne som finnes

Skrevet

Folk flest tåler ikke kritikk. De sier de vil vite sannheten, men vil ikke det. Kvinner, som menn, går som regel i forsvar.

Dersom du fersker en mann i begå urett mot deg er det som regel et resultat av at han ikke bryr seg om deg, generelt har dårlig moral, eller begge deler. Du kan derfor ikke forvente at han plutselig angrer.

Det er en grunn til at han gjorde det han gjorde. Og nå når du vet det, kvitter du deg med ham.

Anonymous poster hash: a0392...8e4
  • Liker 1
Skrevet

Dårlig selvinnsikt kanskje? :vetikke:

Skrevet

Lav intelligens blandet med et høyt ønske om å være dominant.

• Liker 1
Skrevet

Lav intelligens blandet med et høyt ønske om å være dominant.

Ja noe sånt på det være! Og oppblåst selvbilde kanskje?

23¤¤%&""¤%&¤/ altså... Når jeg gjør noe galt og sårer noen, ber jeg ihvertfall om unnskyldning!!! Blir ikke sur på DEM for at de reagerer.

Skrevet

ja fint hvis noen kan forklare det, jeg har hatt samme problemet.

Eks kjæreste ble irritert for alt, og en gang jeg sa ifra fordi han ikke hørte etter mens jeg snakket så tok det helt av...verbalt, han ble så irritert ... tålte ikke at jeg sa ifra om noe ....

Anonymous poster hash: e58a1...71c

Min ble snurt og ga meg silent treatment, han!

Hallo liksom, skal ikke jeg få lov til å reagere når han har oppført seg dårlig?

Jeg føler bare sinnet mitt bygge seg mer og mer opp, når han ikke lar meg si fra til han.

Skrevet

Folk flest tåler ikke kritikk. De sier de vil vite sannheten, men vil ikke det. Kvinner, som menn, går som regel i forsvar.

Dersom du fersker en mann i begå urett mot deg er det som regel et resultat av at han ikke bryr seg om deg, generelt har dårlig moral, eller begge deler. Du kan derfor ikke forvente at han plutselig angrer.

Det er en grunn til at han gjorde det han gjorde. Og nå når du vet det, kvitter du deg med ham.

Anonymous poster hash: a0392...8e4

Angrer nei, men han kan be om unnskyldning! Eller ihvertfall ikke skylde på MEG for at jeg reagerer! Snakk om å snu ting på hodet altså! Det må være noe fucket opp i barndommen deres. En eller annen utviklingsprosess har ihvertfall ikke foregått som den skulle.

Gjest krokodillen
Skrevet

Folk flest tåler ikke kritikk. De sier de vil vite sannheten, men vil ikke det. Kvinner, som menn, går som regel i forsvar. Dersom du fersker en mann i begå urett mot deg er det som regel et resultat av at han ikke bryr seg om deg, generelt har dårlig moral, eller begge deler. Du kan derfor ikke forvente at han plutselig angrer.Det er en grunn til at han gjorde det han gjorde. Og nå når du vet det, kvitter du deg med ham. Anonymous poster hash: a0392...8e4

Feil. Jeg ville så absolutt vite sannheten. Alle driter på draget men det er hvordan det blir håndtert i ettertid som har mye å si for min del. Om de juger når de blir tatt med hånda i kakeboksen og/ eller vrir ting over på meg vil jeg miste all tillit tilpersonen. Om de derimot fortellersannheten når jeg spør og legger seg flat ( og faktiskmener det) erdet enklere og tilgi og legge det bak meg.

Skrevet

Feil. Jeg ville så absolutt vite sannheten. Alle driter på draget men det er hvordan det blir håndtert i ettertid som har mye å si for min del. Om de juger når de blir tatt med hånda i kakeboksen og/ eller vrir ting over på meg vil jeg miste all tillit tilpersonen. Om de derimot fortellersannheten når jeg spør og legger seg flat ( og faktiskmener det) erdet enklere og tilgi og legge det bak meg.

Samme her!!

Bare lurer veldig på hva som får folk til å bli så potte tette i hodet at de ikke fatter at det er IDIOTI å bli sur når det er DEN ANDRE SOM SKAL BLI DET!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...