Gå til innhold

Lønn barnehageassistent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker etter ny jobb som barnehageassistent. Jeg har 15års arbeidserfaring fra ulike firmaer, mest innen ledelse, men fant ut at jeg vil gjøre noe annet, med lite personalansvar. Jeg er nysgjerrig på hvordan folk jobber i barnehagen, og har egentlig hatt det lenge, men har vært redd for forandringer. Mest redd for å gå ned kraftig i lønn. Kan noen fortelle meg hva jeg kan vente meg av lønn som assistent?

Anonymous poster hash: 7bfd5...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg søker etter ny jobb som barnehageassistent. Jeg har 15års arbeidserfaring fra ulike firmaer, mest innen ledelse, men fant ut at jeg vil gjøre noe annet, med lite personalansvar. Jeg er nysgjerrig på hvordan folk jobber i barnehagen, og har egentlig hatt det lenge, men har vært redd for forandringer. Mest redd for å gå ned kraftig i lønn. Kan noen fortelle meg hva jeg kan vente meg av lønn som assistent?

Anonymous poster hash: 7bfd5...dd6

Hos oss et nybegynnerlønna 137 kr/t som ufaglært assistent uten relevant ansiennitet. (Privat bhg uten tariffavtale).

Enkelte klarer å forhandle seg frem til høyere lønn på bakgrunn av ansiennitet.

Anonymous poster hash: 8df19...a80

Skrevet

Hos oss ligger lønna på rundt 320 tusen i året. Privat bhg.

Anonymous poster hash: b4c14...2a6

Skrevet

Nå er dette noen år siden, men da jeg jobbet som assistent var lønna omtrent det samme som butikkmedarbeider. Mao. så gikk jeg i praksis litt ned i utbetalinger da jeg ikke lengre hadde mulighet for kvelds- og helgetillegg.

Å jobbe som assistent var veldig gøy, men ganske dårlig betalt.

Anonymous poster hash: 868bf...b1b
Skrevet

Jeg jobbet som barnehageassisten for vikarbyrået Top Temp i et år og fikk 139 kr i timen

Anonymous poster hash: cec1d...8bd
Skrevet

Jeg får 122 i timen, har ingen erfaring...

Anonymous poster hash: b02e1...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...