Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr som er 27 år, selv er jeg 21.

På en måte føler jeg det er stor aldersforskjell, men det er fordi jeg ser på tallene. Vi har snakka om hva som kan være vanskelig med det når han da kanskje vil ha barn før jeg er klar, men har funnet ut at vi er veldig like i den tankegangen også.

Spørsmålet mitt er om dette er en uakseptabel aldersforskjell siden jeg fortsatt er så ung eller om det ikke er det.

Hvis det er mange ting som tyder på at det er feil må jeg jo vurdere om vi bare skal forbli venner før det blir enda mer følelser i bildet. Vi har jo så god kjemi :)

Anonymous poster hash: b5275...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva som skal være galt med den aldersforskjellen der, så lenge dere begge er relativt modne og på nokså likt sted i livet. Jeg er 21, kjæresten 28, og vi har ikke hatt noen aldersmessige problemer.

Anonymous poster hash: 506f6...ca1
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva som skal være galt med den aldersforskjellen der, så lenge dere begge er relativt modne og på nokså likt sted i livet. Jeg er 21, kjæresten 28, og vi har ikke hatt noen aldersmessige problemer.

Jeg er student og han jobber. Men utenom det er vi på ganske likt sted.

Hvordan reagerte familien din? Jeg tenker jo også på det at han er to år eldre enn søstra mi...

Ts

Skrevet

Jeg er 23 og samboer er 30. Ser ingen forskjell på alderen deres. Vi ble sammen da jeg var 19.

Skrevet

Jeg er student og han jobber. Men utenom det er vi på ganske likt sted.

Hvordan reagerte familien din? Jeg tenker jo også på det at han er to år eldre enn søstra mi...

Ts

Jeg hadde nettopp blitt 17 når vi ble sammen, og han var 23 så familien var jo selvsagt litt småkritisk på hva han ville med meg. Det samme var hans familie. Men de trengte bare møte han en gang før de så at forskjellen ikke var så stor som de trodde. Nå tror jeg det spørs veldig på hvordan familien din er, men når du er 21 år gammel er det ganske absurd om familien din skal blande seg og stille seg kritisk til forholdet om dere trives sammen. Tenkte ikke engang på aldersforskjellen den gang jeg skulle introdusere han for dem.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på den aldersforskjellen i det hele tatt, dere er jo begge unge voksne. Har ei yngre søster på samme alder som deg og jeg tror ikke at foreldrene våre heller hadde reagert.

Skrevet

Det bør ikke være noe hvis dere har god kjemi. Jeg er 21 og kjæresten min fyller 29 i år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...