Gå til innhold

Ullstrømpebukse med antiskli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man tak i ullstrømpebukser med antiskli under føttene? Str 86 ;-)

Anonymous poster hash: 0cb20...c65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt fortalt at selve antisklien kan bli veldig kald, så anbefaler å kun bruke ull med antiskli inne.

Anonymous poster hash: 77cad...fc0
Skrevet

Safa har (jeg kjøper de på Sparkjøp).

• Liker 1
Skrevet

Har blitt fortalt at selve antisklien kan bli veldig kald, så anbefaler å kun bruke ull med antiskli inne.

Oi da, er de det? Hvordan løser dere det? Snuppa vår tar av seg alt av sokker og tøfler...

Skrevet

Safa har med anti-skli! Selges mange steder, men Sparkjøp er billigst av de jeg har sett :)

• Liker 1
Skrevet

Oi da, er de det? Hvordan løser dere det? Snuppa vår tar av seg alt av sokker og tøfler...

Min tåler ikke ull så bruker ikke ull. Er som sagt bare noe jeg har blitt fortalt.

Skrevet

Vi ble fortalt det samme da gutten begynte i barnehage så vi har alltid brukt ullongs/strømpebukse med tøfler utenpå.

Skrevet

Safa, kan kjøpes iallfall på Obs og Sparkjøp. Men eg synst iallfall at den antisklien er litt glattare enn mange andre typar, så her bruker me mest vanlige ullstrømpis med enten tøfler eller antisklisokkar over.

Skrevet

De har noen veldig gode på barnas hus med bamse på (husker ikke merke). De er veldig lange i str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...