AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 I flere mnd nå har jeg hatt et lite forhold på si. Dvs ingen sex, men har møttes ca en gang i uken og gått turer, kysset og snakket masse sammen. Jeg er kjempe forelsket og han har også sagt han er det. Han er singel! Jeg er i er forhold som er i oppløsning. Nå har han gjort det slutt fordi han ikke orker å leve slik i skjul. Han sier han er lei seg for at vi ikke startet i riktig ende. Jeg burde blitt ferdig med mitt forhold før vi innledet noe. Dette er jeg helt enig i men klarer ikke å styre følelsene mine. Nå hører jeg ikke noe fra han. Tror dere han vil ha meg når mitt nåværende forhold tar slutt eller er han ferdig med meg? Anonymous poster hash: b0c7b...7c8 1
Bbc_tromvik Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Du klarer ikke å gjøre det slutt med mindre du har noen andre å ta over?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Jo da, jeg er på vei ut av dette forholdet uansett. Anonymous poster hash: b0c7b...7c8
Krysstina Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 (endret) Skal jeg være helt ærlig, så hadde ikke jeg orket å vært sammen med noen som var på vei ut fra ett forhold. Du bør vell gjøre det slutt før du begynner å treffe andre. Kanskje han syntes det var greit i starten, men til syvende og sist så føltes det kanskje ikke greit likevel? Kanskje han har truffet noen ny som faktisk er singel og ble tryggere på disse omgivelsene? Endret 29. september 2014 av Krysstina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå