Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2004 #21 Skrevet 13. juli 2004 Aaha bra råd aline, det skal jeg passe på å si neste gang ja! Men jeg treffer henne jo aldri, hun sitter jo bare i vinduet!!! :-? Usjameg.
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #22 Skrevet 13. juli 2004 Aaha bra råd aline' date=' det skal jeg passe på å si neste gang ja! Men jeg treffer henne jo aldri, hun sitter jo bare i vinduet!!! :-? Usjameg.[/quote'] Vise henne finger'n, eller lage grimaser?
aline Skrevet 13. juli 2004 #23 Skrevet 13. juli 2004 ta ett A5-ark, skriv med tydelig men ikke altfor stor skrift (hun må gjerne jobbe litt ekstra for å klare å se det du har skrevet, bare for å fremheve poenget): HVA FAAN ÆRRE DU GLOR PÅ?
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2004 #24 Skrevet 13. juli 2004 ta ett A5-ark, skriv med tydelig men ikke altfor stor skrift (hun må gjerne jobbe litt ekstra for å klare å se det du har skrevet, bare for å fremheve poenget): HVA FAAN ÆRRE DU GLOR PÅ? Oooh! Eller tape lappen fast til vinduet!
Sarabi Skrevet 13. juli 2004 #26 Skrevet 13. juli 2004 Tror jeg hadde stirra tilbake.. Hater folk som glor og glaner!! Nei, sett ut falskt rykte om de nye naboene
Gjest Embla s Skrevet 13. juli 2004 #27 Skrevet 13. juli 2004 Syns Alines forslag var kjempegode! Dette med å se oppriktig forbauset (og med dårlig skjult avsky) og spørre om hun virkelig følger med/er kikker. Da kanskje hun har skamvett nok til å slutte. Eller dette med plakaten i vinduet Syns i allefall IKKE du skal synke under hennes nivå og begynne å sette ut falske rykter o.l. (dama skjønner jo åpenbart ikke at det hun gjør er skikkelig ekkelt og feil, siden hun kikker så åpenlyst og snakker om det etterpå.. Kanskje hun er veldig hyggelig men også VELDIG dum, stakkar..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå