Gå til innhold

Highlighter anbefaling?!

pluttipott

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en god highlighter, som ikke har for mye skimmer og ser naturlig ut på huden. Gjerne god kvalitet. Noen som kan anbefale meg noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte et 3-i-1 produkt fra isadora for noen dager siden, kostet 199 kr. Har highlighter, blush og bronzer i. Er veldig fornøyd så langt og highlighteren er veldig naturlig men gir en nydelig glød.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

High Beam fra Benefit har vært en favoritt hos meg i flere år, og er vel en av highlighterne med best rykte. Gir en nydelig, diskret glød :) Drøy er den også, så selv om den koster rundt 200 kroner så vil jeg si den er billig i lengden.

Kan f.eks. kjøpes her.

Anonymous poster hash: 51034...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med den fra Kanebo, men husker ikke helt om det var veldig mye skimmer i den. Du kan jo dra og teste den ut! Litt dyr da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker DENNE fra Silk Naturals. Har en haug med highlightere, dyre og billige, men dette er den som ser mest naturlig ut og som jeg faktisk er mest fornøyd med. Bestilte en prøve for en ganske lang tid siden, og den er nesten brukt opp selv om jeg bruker lite om gangen. I tillegg er det rene mineraler, så det gir meg ikke utbrudd langs kinnbeina som mange av mine andre highlightere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker DENNE fra Silk Naturals. Har en haug med highlightere, dyre og billige, men dette er den som ser mest naturlig ut og som jeg faktisk er mest fornøyd med. Bestilte en prøve for en ganske lang tid siden, og den er nesten brukt opp selv om jeg bruker lite om gangen. I tillegg er det rene mineraler, så det gir meg ikke utbrudd langs kinnbeina som mange av mine andre highlightere gjør.

Åh, takk! :) Men finnes den kun i løspudder? Hvilken shade har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bytte mellom 3 highlightere, de jeg bruker og er veldig fornøyd med er

- The Balm Mary Lou Manizer

- Too Faced Pink Leopard Brightener

- YSL Touche Eclat i farge 002

Når jeg vil ha en naturlig look går jeg for YSL sin, på dagtid hvis jeg ønsker litt mer

definert highlighter går jeg for Too Faced sin, da denne kan bygges opp etter hvor

mye du påfører, ønsker jeg markert highlighter går jeg for Mary Lou Manizer da

denne er fantastisk på, men med den må man være lett på hånden da det fort kan

bli for mye, men den absolutt fineste jeg vet om er Mary Lou Manizer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bytte mellom 3 highlightere, de jeg bruker og er veldig fornøyd med er

- The Balm Mary Lou Manizer

- Too Faced Pink Leopard Brightener

- YSL Touche Eclat i farge 002

Når jeg vil ha en naturlig look går jeg for YSL sin, på dagtid hvis jeg ønsker litt mer

definert highlighter går jeg for Too Faced sin, da denne kan bygges opp etter hvor

mye du påfører, ønsker jeg markert highlighter går jeg for Mary Lou Manizer da

denne er fantastisk på, men med den må man være lett på hånden da det fort kan

bli for mye, men den absolutt fineste jeg vet om er Mary Lou Manizer :)

Tusen takk!! Skal sjekke ut disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk! :) Men finnes den kun i løspudder? Hvilken shade har du?

Jepp, kun i løsform :P Minuset med mineralbaserte produkter... Bruker Angel Glow som jeg linket til. Om du vil ha noe kompakt liker jeg også highlighteren fra The Balm (Mary Loumanizer), selv om den kan være noe skrikende. Bruker man den derimot varsomt kan den se veldig fin og naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...