Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er\har vært i et avstandsforhold?

Hvor langt fra hverandre bodde dere og hvordan fikk dere det til å fungere?

Holder litt på med en som bor 1 t og 30 min unna meg med tog, og om vi ender opp sammen er jeg redd at enten jeg eller han finner seg noen andre da man ikke treffes så ofte etc..

Anonymous poster hash: 186c8...c79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1,5 timer er ikke så langt synes jeg. Var en gang sammen med en som bodde 2 timer unna med fly. Pluss en halvtime fra flyplassen. Vi så hverandre allikevel ofte, og snakket sammen nesten hver dag.

Anonymous poster hash: a4eeb...645
  • Liker 1
Skrevet

1,5 time er ingenting. Jeg er sammen med en som bor 10 timer unna med bil, 1 time med fly. + 40 minutter fra flyplassen herfra, og 20 derfra. Vi treffes ikke akkurat ofte fordi fly er dyrt, tog tar for lang tid om man bare har mulighet til en helg her og der o.l., men vi får det til å fungere. Vi er helt sikker på at det er hverandre vi vil ha, og at vi ikke skal gjøre det slutt på grunn av avstanden iallfall. Det blir verdt det den dagen vi kan flytte sammen :) Dere bor jo ikke så langt fra hverandre at dere ikke kan møtes annenhver helg, for eksempel, og det er jo relativt ofte.

Skrevet

Mannen min reiste til meg nesten hver dag etter jobb, det tok over to timer. Nå kjører han 1.5 time hver vei til jobben hver dag. Har to barn, så blir lange dager...

Anonymous poster hash: e6319...a60

Skrevet (endret)

Jeg og samboer bodde 3 timer fra hverandre med bil og tog før vi flytta sammen. Så hverandre hver helg og prata sammen hver dag. Vi har vært sammen i 4 år, samboer i 1,5 år.

Endret av Cershae
Skrevet

15-24 timer unna med fly...slå den!

Gikk kjempefint det, vi er på runde nummer 2 med avstandsforhold - denne gangen bare 1,5 time :)

Mulig vi havner i samme by etter jul :fnise:

Vil man det skal funke, så får man det til å funke. Vi har vært sammen i snart 2 år :rodmer:

Anonymous poster hash: b2814...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...