Gå til innhold

differin gel erfaringer

carianne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gode erfaringer med differin. Jeg han sensitiv hud og det er mange kviseprodukter jeg ikke tåler, som for eksempel produkter med syrer, Basiron og Epiduo. Da jeg først begynte å bruke differin svidde det endel i starten, men ikke like mye som med de andre produktene. Jeg flasset også litt de første ukene. Om det svidde veldig tok jeg noen dager pause før jeg fortsatte. Jeg måtte hvertfall bygge opp toleransen for produktet. Etterhvert svidde det ikke i det hele tatt, så det ble bedre.

Huden ble mye finere og jeg fikk færre kviser. Jeg får dessverre fortsatt litt kviser innimellom, så helt perfekt hud har jeg ikke fått av Differin, men jeg kommer til å fortsette å bruke det.

Anonymous poster hash: 1743b...f9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og prøvd epiduo, aberela (airol) obGi kur med a vitaminsyre. Penicillin. Har brukt finacea nå i 2 mnd. Men har nå fått masse små kviser overalt og hudormene ikke bedre. Hudlege sa at jeg skulle slutte med hudkremer og det har jeg gjort. Fikk resept nå på differin av legen og fortetter å bruke finacea på dagtid. Krysser fingre for differin nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du den kun til kvelden? Står en gang daglig på resepten men tipt til en god lett dagkrem som ikke tetter porer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...