AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hei! Har bestilt time for å ta restylane i leppene, men er veldig usikker på om jeg skal avbestille eller ikke.. Har lyst på større lepper, men vil ikke at de skal stikke ut, og at det skal synes at jeg har hatt det gjort. Har noen tips å komme med? Også lurer jeg på om jeg da burde velge å definere leppelinjen, eller å få fylde og volum? Er det når jeg får mer volum at leppene vil stikke ut? Vil de gjøre det om jeg kun definerer leppelinjen, og vil de se større ut om jeg definerer leppelinjen? Ser at dette ble en rotete tekst, men håper noen skjønner hva jeg mener, og har svar å komme med Anonymous poster hash: 60d27...aa2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Resultatet kommer an på hvor god og erfaren legen er. Er han/hun elendig, blir resultatet dårlig. Uheldigvis trenger man ikke gå til en klinikk for kosmetisk kirurgi for slikt lenger, da det er lett for diverse hudpleiere å få lisens. Ergo mange andenebb. Du skal legge det inn for volum. Dersom du vil definere leppene langs kanten er semi-permanent lipliner et alternativ. Anonymous poster hash: be52a...a12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Resultatet kommer an på hvor god og erfaren legen er. Er han/hun elendig, blir resultatet dårlig. Uheldigvis trenger man ikke gå til en klinikk for kosmetisk kirurgi for slikt lenger, da det er lett for diverse hudpleiere å få lisens. Ergo mange andenebb. Du skal legge det inn for volum. Dersom du vil definere leppene langs kanten er semi-permanent lipliner et alternativ. Anonymous poster hash: be52a...a12 På nettsiden deres står det at man kan bruke restylane for å få mer markerte leppekant også.. Har du selv tatt restylane? Ble leppene mer utstikkende? Anonymous poster hash: 6ebe0...69f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Jeg har tatt restylane for å få mer markert leppekant, og for å gi litt fukt. Jeg ønsket ikke større lepper. Kanten er mer markert, men det er ikke så mye at det sees for de som ikke vet at jeg har tatt det. Jeg er godt fornøyd, men jeg er litt spent på å se hvor lenge det varer. Det hovnet mye opp den første dagen, så da var jeg livredd var mye bedre dagen etter, og to dager etter så var det helt fint. Jeg tror ikke jeg kommer til å ta det igjen, tror jeg heller tar lipliner tatovering. Anonymous poster hash: 3c4ac...cd7
Djungelvrål Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Bare ikke ta restylane i kanten (hvorfor??) Det er da man får nebbdyr-looken.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 På nettsiden deres står det at man kan bruke restylane for å få mer markerte leppekant også.. Har du selv tatt restylane? Ble leppene mer utstikkende? Anonymous poster hash: 6ebe0...69f Har selv tatt ja, men kun for volum. De ble fyldigere, men jeg har ikke utstående lepper. Anonymous poster hash: be52a...a12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Bare ikke ta restylane i kanten (hvorfor??) Det er da man får nebbdyr-looken. Så hvis man ikke tar i kanten men på midten får man ikke utstikkende lepper? Anonymous poster hash: 6ebe0...69f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Har selv tatt ja, men kun for volum. De ble fyldigere, men jeg har ikke utstående lepper. Anonymous poster hash: be52a...a12 Okei Ble du fornøyd? Har noen kommentert at du har tatt det, eller lagt merke til det? Hvor på leppen tok du? Anonymous poster hash: 6ebe0...69f
Gjest rådyr Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Har selv tatt ja, men kun for volum. De ble fyldigere, men jeg har ikke utstående lepper. Tror du selv ja... 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Okei Ble du fornøyd? Har noen kommentert at du har tatt det, eller lagt merke til det? Hvor på leppen tok du? Anonymous poster hash: 6ebe0...69f Midten, inni. Og litt i lenger opp i overleppen, bare for å balansere ut da leppene var noe assymetriske. Tok ikke mye. Anonymous poster hash: be52a...a12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 :fnise:Tror du selv ja... Ja samme tenkte jeg Jeg har nemlig tatt det flere ganger, og begge variantene + på 2 forskjellige anerkjente klinikker (i Oslo). Og jeg TRODDE jeg så naturlig ut i flere år Men nå har jeg ikke tatt det på nesten 3 år og har fått mine naturlige lepper tilbake...ser nå på bilder osv at det jeg hadde tidligere ser falskt ut som fy Man blir virkelig blind på seg selv. Synes jeg ser myyye bedre ut nå, og jeg har faktisk fylde i leppene naturlig. Selv om jeg syntes de så små ut når restylanen gikk ut og måtte fylle på i en fei...var blind på meg selv som sagt. Både markert leppekant og volum ble hipp som happ på meg.. Anonymous poster hash: de237...ae2 1
Cherrybomb Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Jeg syns ærlig talt ikke restylane ser naturlig ut what so ever! Har veldig lyst på fyldige lepper selv og jeg er ikke så glad i å bruke leppeprodukter (leppestift, lipgloss, lipliner osv), så jeg kan ikke akkurat fake fyldige lepper heller. Står derimot over restylane ettersom det ikke ser naturlig ut i det hele tatt, uansett hvor lite/mye man fyller på.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 - Anonymous poster hash: 6ebe0...69f
Lilje:) Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har tatt restylane i leppene. jeg synes større underleppe enn overleppe er penest, og ikke minst mest naturlig. Men dette glemte jeg jo selvfølgelig å si. Endte opp som duckface synes jeg selv. Overleppen sto ganske mye ut. Tok 1ml totalt under og over. Men fikk for mye i overleppen. Vurderer å fylle på, nå som det har gått ut, men i så fall bare 0,3-0,4 i underleppen og ingenting i overleppe. Og litt i munnvikene for mer "smilemunn". Det synes jeg ble pent.
Prestekragen Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Tok 1ml restylane, og leppene mine står ikke ut i det hele tatt, mange som ikke ser at jeg har tatt det en gang. Hun tok rundt hele leppekanten først, og resten for volum. Hun tok også en del i underleppa, så det skulle se mest mulig naturlig ut. Er superfornøyd, det ser absolutt ikke "restylane-aktig" ut Go for it! Sålenge det er en god klinikk du går til, er det null stress og ingenting å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå