AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Ønsker å farge håret mitt i neste uke, men aner ikke noe om hva sånt koster. Har lest om priser alt fra 500-2000 (som jeg mener er altfor mye). Ønsker en ikke-permanent hårfarge, minicolor. Bor på Lørenskog, så om noen vet om gode og rimelige frisører i Lørenskog, Lillestrøm eller Oslo setter jeg pris på tips. Anonymous poster hash: cdb19...5f4
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Minicolor er utrolig bortkastede penger. Jeg betalte 1800 kr og det var borte innen to uker. Viss du vil farge - gjør det permanent eller la være. Omtrent samme pris, bare at minicolor er borte innen noen få hårvask
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Minicolor er utrolig bortkastede penger. Jeg betalte 1800 kr og det var borte innen to uker. Viss du vil farge - gjør det permanent eller la være. Omtrent samme pris, bare at minicolor er borte innen noen få hårvask Hmmm. Men altså, hvor vanskelig er det å farge håret selv? Har sett på farger i butikker, og den fargen jeg vil ha har jeg kun funnet i permanentfarge-versjon. Anonymous poster hash: cdb19...5f4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Hmmm. Men altså, hvor vanskelig er det å farge håret selv? Har sett på farger i butikker, og den fargen jeg vil ha har jeg kun funnet i permanentfarge-versjon. Anonymous poster hash: cdb19...5f4 Hva heter fargen? Kanskje noen her vet hvor de evt har den fargen som minicoloration Anonymous poster hash: 5f32a...91a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Hva heter fargen? Kanskje noen her vet hvor de evt har den fargen som minicoloration Anonymous poster hash: 5f32a...91a Åh, det husket jeg dessverre ikke. Men var en lyseoransje farge(som gjør at jeg som har brunt hår kan få en rødaktig farge) med nummer som startet med 6 eller 7 tror jeg. Anonymous poster hash: cdb19...5f4
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Hmmm. Men altså, hvor vanskelig er det å farge håret selv? Har sett på farger i butikker, og den fargen jeg vil ha har jeg kun funnet i permanentfarge-versjon. Anonymous poster hash: cdb19...5f4 Det er veldig enkelt å farge sitt eget hår, en må bare passe på å dekke alt grundig og ha nok hårfarge. Dersom en farger selv er det lurt å ha en pakke ekstra dersom det skulle vise seg å bli litt lite. Så har du skulderlangt - kjøp 3 pakker og heller spar den som blir til overs til ettervekst noen uker senere
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Åh, det husket jeg dessverre ikke. Men var en lyseoransje farge(som gjør at jeg som har brunt hår kan få en rødaktig farge) med nummer som startet med 6 eller 7 tror jeg. Anonymous poster hash: cdb19...5f4 Finn ut hvilken farge det er og hør med frisør om å få kjøpe " Sv: Hårfarge til hjemmebruk som minner om Minicolorasjon? Sist jeg var hos frisøren så solgte de Minicolorasjon til hjemme bruk der iallefall " http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=634319
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Pris kommer som regel an på hvor langt og tykt håret ditt er. Prisene varierer etter hvor mye farge som går med, så det lureste er vel å gå innom en salong slik at de får sett håret ditt og gitt deg et prisoverslag. Mange salonger har å lærlinger som tar halv pris, du kan jo spørre etter det også. Hilsen frisør:) Anonymous poster hash: 7fa07...a65
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Pris kommer som regel an på hvor langt og tykt håret ditt er. Prisene varierer etter hvor mye farge som går med, så det lureste er vel å gå innom en salong slik at de får sett håret ditt og gitt deg et prisoverslag. Mange salonger har å lærlinger som tar halv pris, du kan jo spørre etter det også. Hilsen frisør:) Anonymous poster hash: 7fa07...a65 Jeg har langt hår(ca 10 cm nedenfor skuldrene), bølgete og tykt. Er det mulig å kjøpe minicolor fra frisørsalonger? Og, kan glansvask gi meg som er naturlig brunette midlertidig rødt hår? Anonymous poster hash: cdb19...5f4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Jeg har langt hår(ca 10 cm nedenfor skuldrene), bølgete og tykt. Er det mulig å kjøpe minicolor fra frisørsalonger? Og, kan glansvask gi meg som er naturlig brunette midlertidig rødt hår? Anonymous poster hash: cdb19...5f4 Ja, jeg vet at Wella har en minicolor som selges i frisørsalonger, så hvis du finner en salong som har Wella som leverandør (Nikita f.eks) så har de det mest sannsynlig. Fargene heter Wella Color Touch. Hvis du velger en rød farge i omtrent samme mørkhetsgrad som din naturlig hårfarge eller mørkere vil det kunne bli rødt ja. Men da er det viktig at din naturlige hårfarge ikke er for mørk. Men tenker du rødt-rødt eller mer en rødlig brunfarge? Anonymous poster hash: 7fa07...a65
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Ja, jeg vet at Wella har en minicolor som selges i frisørsalonger, så hvis du finner en salong som har Wella som leverandør (Nikita f.eks) så har de det mest sannsynlig. Fargene heter Wella Color Touch. Hvis du velger en rød farge i omtrent samme mørkhetsgrad som din naturlig hårfarge eller mørkere vil det kunne bli rødt ja. Men da er det viktig at din naturlige hårfarge ikke er for mørk. Men tenker du rødt-rødt eller mer en rødlig brunfarge? Anonymous poster hash: 7fa07...a65 Jeg tenker rødt-rødt. Så på de ulike Wella Color Touch, men de er nok altfor mørke. Siden jeg har mellombrunt hår fra før, så må jeg nok ha en veldig lys oransje farge for at håret skal ende opp som rødt. Noe sånt som dette f.eks.: http://www.bigstockphoto.com/nb/image-46127077/stock-photo-red-hair-beautiful-woman-healthy-long-hair-beauty-model-girl-hairstyle-holiday-background Anonymous poster hash: cdb19...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå