Ottine Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Går her og lurer på hvor pus er... Nå har han vært borte noen dager, og det er så ulikt ham. Han er en god og rund kastrert hannkatt, og han gjør seg noen småturer rundt omkring, men kommer alltid innom et par ganger om dagen for mat. Jeg vet det er vanlig at katter går sine egne veier og kan bli borte uker av gangen, men likevel...Håper at ikke noe har skjedd!Er så redd for at han ligger og lider et sted :-( Man blir jo så glad i disse dyra...Skulle ønske han dukket opp snart!!!
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 :trøste: Han dukker nok snart opp igjen skal du se.
Arkana Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Han kommer nok snart. Det er sol og varmt, mange spennende insekter, fugler og dyr å springe etter, og søte små pusefrøkener å jakte på. Men snart savner han "mamma" og kommer hjem igjen. :-)
Gjest baby-E Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Han er nok ikke så langt unna! Når vår katt var borte, gikk både jeg og sambo land og strand for å lete...Når vi var på vei tilbake til huset, satt hun i gården til naboen.. En lykke- fra baby-E
Ottine Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2004 Takk for trøsten! :blomst_opp: Pus har ennå ikke kommet hjem... Er jo så bekymret :cry: I dag har det høljet ned her, så jeg håpte liksom han skulle dukke opp! Får leve i håpet!
Gjest care Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Jeg skjønner at du er bekymret, det hadde jeg også vært. Er det slik at han aldri har vært så lenge borte før? Min kastrerte hannkatt er aldri så lenge borte av gangen, så hadde det skjedd så ville jeg anta at noe hadde hent den. Hva med at du tar deg en tur å leter etter han?
Ottine Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2004 Nei, han har aldri vært borte så lenge før - og nå begynner det jo å bli ei stund...Jeg har gått turer og lett, spurt naboer, kjørt rundt og lett... Må nok bare innse at han antageligvis er borte. :cry: Skal prøve ikke bli altfor sentimental, for da har jeg det gående - men det blir hardt å sette bort sakene hans. Jeg har i så fall mistet en veldig god venn!
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Huff, det er trist hvis noe har skjedd. :-( Dessverre hender jo det også, at katter blir påkjørt og hvis de ikke er merket vil ingen kunne finne eieren. Men det kan også være at han bare er på en riktig lang tur. Ikke mist håpet riktig enda. :trøste:
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 :trøste: Krysser fingra for at han skal dukke opp igjen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Ta det helt med ro, vår kastrerte hannkatt, som vanligvis holder seg innenfor tomtegrensa, tar seg av og til en ukes tur. Kanskje en gang i året, i hvert fall sjelden nok til at vi rekker å bli skikkelig bekymra. Men så en dag sitter han i carporten når vi kommer hjem og lurer på hvorfor vi er så glade for å se ham når han egentlig bare er interessert i å spise
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 #11 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har erfart akkurat det samme som Bjørnsdatter. Ikke mist håpet om at han kommer tilbake
*tine* Skrevet 8. august 2004 #12 Skrevet 8. august 2004 Hvordan gikk det??? Dukket pusen din opp igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå