Gå til innhold

Under Skjørtet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantaserer sånn om at jeg er ute på byen, og jeg plutselig kjenner en hånd som kommer under Skjørtet mitt, og stryker meg nedentil.

Noen som har opplevd det, eller fantaserer om det?

Anonymous poster hash: ab0db...226

Skrevet

Opplevd det, og det var alt annet enn hyggelig.

Fyren fikk en drink i trynet og ble kastet ut av utestedet.

• Liker 7
Gjest Lille-pus
Skrevet

Yepp.

Det forløp videre slik: Han fikk 0,5 liter nytappet øl mitt i trynet.

Han ble sint, - nesten like sint som jeg var.

Han ble kastet ut.

Case closed.

Chloe bruker dyrere skyts enn meg, - ellers interessant nok helt likt forløp og lik konsekvens for 'klådyret'.

På hue og ræva ut.

Så, værsågod, keep on dreaming, men husk at det trenger ikke være ham som ser ut som din drømmeprins som kjører handa under skjørtet på deg omtrent som han tror det er selvbetjening :angry:

• Liker 1
Skrevet

Gå på Sosialen i Møllergata. Der opplever du ofte hender på upassende steder. Jeg pleide å respondere med vold, og har slutta å gå dit, men hver sin smak...

Anonymous poster hash: 93ea1...62b

Skrevet

Vold og tømme drinker over folk?? Jeg synes ikke akkurat at det er så mye bedre enn å ta folk under skjørtet. Jeg holder meg til å bare sende de et stygt blikk.

Å TS, nei, jeg fantaserer ikke om det.

• Liker 1
Skrevet

Vold og tømme drinker over folk?? Jeg synes ikke akkurat at det er så mye bedre enn å ta folk under skjørtet. Jeg holder meg til å bare sende de et stygt blikk.

Å TS, nei, jeg fantaserer ikke om det.

Hadde han ikke antastet meg hadde han ikke fått drink i trynet.

Beklager at ikke jeg tar meg tid til å få blikkontakt med fyren, men der og da har jeg én tanke i hodet: VEKK FRA MEG.

• Liker 6
Skrevet

Hadde han ikke antastet meg hadde han ikke fått drink i trynet.

Beklager at ikke jeg tar meg tid til å få blikkontakt med fyren, men der og da har jeg én tanke i hodet: VEKK FRA MEG.

Jeg synes det er ganske drøyt å kaste drikke over noen uansett jeg da. Gå til en vakt å gi beskjed, så han blir kastet ut heller!

Skrevet

Jeg synes det er ganske drøyt å kaste drikke over noen uansett jeg da. Gå til en vakt å gi beskjed, så han blir kastet ut heller!

Hardere midler må nok til for de som tar seg sånne friheter, enn at de bare blir kastet ut for så å gå til et mytt sted å gjøre det samme. Mye pinligere å få tømt en drink/øl over seg enn å bare bli bedt om å gå....

Anonymous poster hash: a79d4...fd9

Skrevet

Hvis man antaster noen på et utested så fortjener man et slag i trynet, så en drink eller øl er ikke så drøyt i forhold. Jeg har flere ganger opplevd at menn prøver å beføle meg når jeg er ute, men jeg er ikke noe glad i konfrontasjoner, så jeg sier som regel bare ifra til vaktene eller samboeren min.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt befølt av fremmede menn på utesteder. Det er altså ikke noe greit, og som mann er det såpass flaut og nedverdigende at man ikke kan gjøre noe annet enn å bevege seg bort.

Anonymous poster hash: d23b1...24c
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hadde det holdt å bare si fra så hadde det blitt med det.

Men, enkelte har 'like mye bettong i øra som i resten av hue' - og da kommer ikke hverken ord eller blikk igjennom.

Da tar man til andre grep, og en solid halvliter kaldt øl er da et mer effektivt virkemiddel enn å gang på gang forsøke å få kontakt for å si "Unnskyld... kan du være så snill å la være å grav under skjøtet mitt? Vær så snill?"

Det er bare å ta saken i egne hender og si klart og kraftig ifra, - med en halvliter kaldt øl nedover nakken og ryggen ;)

Skrevet

Høres ut som en dyr måte å si ifra på. Bortkasta øl.

Vakter er der for en grunn.

Skrevet

Har mer fantasi om at typen skal finne på noe sånt mens vi sitter på en resturant eller noe annet. Jeg vil ikke at han skal fingre meg eller noe, men bare det å bli strykt litt innerst på låret er det litt spenning i. Kan fortsette når vi kommer hjem igjen.

Anonymous poster hash: 3f8ba...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...