AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Revlon colorstay foundation etter å ha lest litt om den, men det er vel ingen steder man får kjøpt det i Norge (Oslo)? Hadde vært fint slik at man kan teste ut fargene. Jeg tror Golden caramel er fargen som passer meg best. Jeg har gul undertone, er brun i huden og har vel kombinasjonshud med tendens til å få urenheter. Hvor kan jeg kjøpe Revlon colorstay foundation? Kan man bestille den på nett noen steder og hvor er det best og tryggest å bestille det fra? Kjøper nesten aldri sminke på nett... Er det noen som har erfaringer med denne, er den bra? Oksiderer den på huden etter en stund? Føler ofte mange foundation blir mørkere på meg etter en stund..:/ Takker for alle tips! Er spent om denne kan være bra i og med at jeg har litt mørkere hudtype Anonymous poster hash: b8764...d81
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 http://www.revlon.com/products/face/foundation-makeup/colorstay-makeup-with-softflex-for-combination-oily-skin#309975410143||0 her er link til den forresten Anonymous poster hash: b8764...d81
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Ingen som vet hvor jeg kan kjøpe denne? :/ Anonymous poster hash: b8764...d81
LeaMichele Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Ingen som vet hvor jeg kan kjøpe denne? :/ Anonymous poster hash: b8764...d81 Jeg har lett etter denne selv. Jeg tror ikke den finnes i norge, og jeg har bare funnet den på ebay.
ilc Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Ebay har mye Revlon, og det er ikke et merke som er spesielt vanlig å forfalske - så velger du en selger med god feedback skal du nok være trygg Ellers har jeg vært godt fornøyd med foundationen tidligere, men det er ikke den beste jeg har prøvd. Sånt er veldig individuelt da, så jeg synes den er verdt et forsøk - den dekker godt og ser fin ut på
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Ebay har mye Revlon, og det er ikke et merke som er spesielt vanlig å forfalske - så velger du en selger med god feedback skal du nok være trygg Ellers har jeg vært godt fornøyd med foundationen tidligere, men det er ikke den beste jeg har prøvd. Sånt er veldig individuelt da, så jeg synes den er verdt et forsøk - den dekker godt og ser fin ut på Takk for svar! Ja, har sett at den finnes på ebay ja. Får prøve å kjøpe den der da, men er det slik at det er best å bestille fra selgere som er fra uk eller USA på ebay? Ser at det er en del forskjellige pakninger av den på ebay, men må vel bare se hvordan originalen ser ut på siden deres og bestille en sånn da Er den noen andre som har erfaringer med denne? Fint med flere tilbakemeldinger til foundationen Anonymous poster hash: b8764...d81
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 (endret) Jeg kjøpte Revlon Colorstay her, og hadde ikke noen problemer med verken leveransen eller produktet (ekte vare). Hvis du ser etter en foundation med bra dekkevne som ikke koster skjorta, er Colorstay fin, men jeg bruker den ikke så ofte selv da jeg foretrekker Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place. Det har noe å gjøre med at jeg ikke fant helt riktig farge fra Colorstay (jeg har NC15 i Mac), og at jeg synes Double Wear dekker litt bedre. Men... det er meg, og vi er alle forskjellige, og det spørs om Double Wear er så mye bedre at det er verdt prisforskjellen mellom de to merkene. Endret 30. september 2014 av Bea »-(¯`v´¯)-»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå