guesssilver Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 (endret) . Endret 28. september 2014 av guesssilver
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Beklager altså, men du konstruerer et problem. Anonymous poster hash: 99e79...67b 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Helt ærlig så synes jeg du overdriver. Han prøver å gi deg et kompliment bare. Synes du håndterte situasjonen dårlig. Anonymous poster hash: 11f68...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Han synes du har fin rumpe og sitter automatisk og sammenligner andres med din og for deg er det et problem? Anonymous poster hash: f8211...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Ja du overreagerer. Han gidde deg et kompliment, og du klarer å vri det om til at han ser på andre rumper. Ser du ikke selv hvor teit det er? Anonymous poster hash: 479a4...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Ja. Du overreagerer veldig her. Anonymous poster hash: c2739...cbf
Pottepalme Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Her lager du jo et problem ut av ingenting. Ja, du overreagerer! 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Synes du overdriver. Det er som han selv sier; han forteller bare om ting han observerer. Men når det er sagt så synes jeg det er helt greit å si ifra at du ikke er interessert i å diskutere dette mer, og legge ballen død uten å virke fornærma. Har selv en mann som alltid kommenterer når det er en flott kvinne på TV skjermen, bryr meg ikke men jeg er ikke interessert i å diskutere det når han sier: synes du hun er deilig? men jeg blir ikke sur, gir han bare ikke oppmerksomhet på det. Anonymous poster hash: 39732...3a9
Gjest Mythic Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Du snakker om å lage seg problemer....
Anglofil Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 (endret) Skjønner deg godt. Man har kanskje øyne, men det er fullstendig unødvendig å kommentere det i etterkant. Jeg synes ikke du overreagerer. Mvh Yvonne Endret 28. september 2014 av Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Ja, du overreagerer veldig. Anonymous poster hash: cf3bf...d6d 2
Gjest Seajewel Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Han var litt klumsete. Ikke tenk mer på det.
guesssilver Skrevet 28. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 28. september 2014 (endret) , Endret 28. september 2014 av guesssilver
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #14 Skrevet 28. september 2014 Takk Yvonne! greit med litt forskjellige synspunkter. Greit nok, kan være helt enig i at han bare sikkert prøvde seg på et kompliment...men hvorfor tror han at jeg er interessert i å høre sammenligninger og observasjoner av andres kropper? Finnes det ikke en måte å gi meg et kompliment på UTEN å måtte trekke inn andre? også har han funnet på å si, når jeg gikk igjennom profilene til noen nye folk jeg har blitt kjent med. en jente med ganske store pupper, så sier han ''har hun silikon eller?'' litt sånn spydig, fordi han synes det er ekkelt med silikon,..så sier jeg nei vet ikke jeg vel, kjenner henne ikke...hva var vitsen med å spørre om det? greit nok de var såpass store på det bildet av det er umulig å ikke legge merke til..men hallo:P han kan godt tenke det inni seg, men må man si alt man tenker? føler liksom at han alltid må kommentere ALT han ser og legger merke til, veldig irriterende av og til.. Skulle alle damer ha sagt hva de tenkte om andre menn de så, så tror jeg kjærestene ville få sjokk.. har observert at mange menn synes det er greit, siden de er jo MENN, så de har en unnskyldning for å si ting rett ut..men selvfølgelig er alltid noen menn som faktisk tenker seg om:) så skal ikke dra alle under en kam her! selv om alle ser jo litt på andre uten å mene noe vondt med det...men folk trenger ikke ha munndiare og si alle tanker som dukker opp vel:P? selvkontroll er det noe som heter...hehe:P :P:P Anonymous poster hash: 86544...c33
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #15 Skrevet 28. september 2014 ''ja herregud for noen rare bakdeler de jentene hadde på det utestedet jeg var på hahah, de var flate og små og firkanta'' Dette er det eneste jeg hadde reagert på. Syns det er en uting å snakke stygt om andres utseende på den måten. Ihvertfall av en 30-åring. Høres ut som noe en 16-åring kunne sagt.. Anonymous poster hash: c801f...c93
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 "også har han funnet på å si, når jeg gikk igjennom profilene til noen nye folk jeg har blitt kjent med. en jente med ganske store pupper, så sier han ''har hun silikon eller?'' litt sånn spydig, fordi han synes det er ekkelt med silikon,..så sier jeg nei vet ikke jeg vel, kjenner henne ikke...hva var vitsen med å spørre om det? greit nok de var såpass store på det bildet av det er umulig å ikke legge merke til..men hallo:P han kan godt tenke det inni seg, men må man si alt man tenker?" Høres ut som om han er sterkt påvirket av kvinner Anonymous poster hash: f8211...9d3
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 Mannfolk kan være litt trege i oppfattelsen. De ser det kun fra sin vinkel de.. Men bare fortsett å sett foten ned på sånt kompisprat så går det nok inn etterhvert. Men når han har beklaget seg kan du la det være med det.
guesssilver Skrevet 28. september 2014 Forfatter #18 Skrevet 28. september 2014 (endret) . Endret 28. september 2014 av guesssilver
Gjest extra Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Har egentlig aldri skrevet noe innlegg på et forum før, så tenkte egentlig bare å teste ut Redd for å få tilbakemeldinger som gjør at jeg føler meg verre men men:P Håper på positive og konstruktive tilbakemeldinger og tips;) Saken er den at jeg fikk en litt ubehagelig ''tullekommentar'' av kjæresten min da vi snakket sammen via skype. Vi har vært sammen i nesten 3 år og har et stabilt og godt forhold. Vi er også gode venner i tillegg til kjærester og begge elsker hverandre veldig høyt. Han er utrolig snill på mange måter og jeg har aldri følt meg utrygg på han. Han gir meg masse komplimenter hele tiden og forteller hvor mye jeg betyr for han. Han betyr også utrolig mye for meg og han er min første kjæreste og den første jeg har ligget med. Jeg er 23 forresten..han er 30 Vi koser oss utrolig mye i hverandres selskap. eneste som irriterer meg er at han av og til tuller litt for mye og kan si litt dumme typiske ''manneting'' uten å mene noe bak det. Det som da skjedde igår var at vi pratet på skype og jeg hadde kamera på han hadde vært ute med noen venner på et utested og meldte meg på vei hjem. kjæresten min drikker ikke alkohol lenger, egentlig mest pga helsen (ikke religiøse grunner, han er ikke muslim). så han hadde egentlig bare sittet og pratet med vennene sine i 2 timer før han dro hjem. han er egentlig ikke festetypen i det hele tatt og hater mye av utelivet fordi han er en rolig person. han liker heller å være med bare meg i helgene og noen ganger være sosial med venner på andre ting enn akkurat festing og byen. så har jeg da på kamera på skype og han sier, der har vi jenta med den fine bakdelen, altså meg, og det som irrterte meg var at han rett etter i omtrent samme setning begynner å si.: ''ja herregud for noen rare bakdeler de jentene hadde på det utestedet jeg var på hahah, de var flate og små og firkanta'' (altså i en negativ mening) ... jeg er vant til at han tuller mye men av og til er han litt unødvendig barnslig, også fortsetter han med, ''men det var en som hadde nesten sånn som din bakdel da!'' og så sier jeg herregud jeg er ikke interessert i å høre på hva du synes om deres bakdeler vel? sitter du og studerer det? så sier han herregud de er jo rett ved ansiktet mitt mens jeg satt der og prata med folka, hvordan skal jeg ikke legge merke til dem? da ble jeg bare jævlig irritert og gadd ikke prate mer...så mente han at jeg overreagerer også sa han ''var ikke meningen at du skulle føle deg dårlig'' ''jeg bare observerer ting jeg ser jeg'' ''det var et kompliment til din rumpe jeg mente det som kjære'' , saken er jo den at han sier jeg har favorittrumpa hans og alt det der... jeg er ikke født igår og jeg vet at alle menn ser på attraktive damer.. men å måtte kommentere og fortelle sine observasjoner til meg etterpå er vel veldig unødvendig? akkurat som han går og tenker på : ''hun ene som hadde nesten som din bakdel'' Eller er det jeg som overreagerer?? hva er deres oppfatning? han er en veldig stabil fyr, med et laaangt forhold bak seg så vet at han ikke gjør noe dumt... han er bare veldig utenksom i ting han sier og måten han sier ting på av og til, som gjør at jeg klikker og blir irritert, han sier han ikke tenker over hva han sier av og til og er utrolig flink til å si unnskyld til meg og ringe og få meg til å føle meg bra igjen. han virker som han føler seg dum etterpå når han har sagt noe dumt for han sier han aldri mener å være fæl men han fortsetter jo med de dumme unødvendige kommentarene sine så jeg blir skikkelig lei..... han har prøvd å ringe meg idag men jeg orket ikke ta tlf, for jeg vet at da bare begynner jeg å hisse meg opp over tlf...som igjen fører til at jeg bare nagger mer og mer om samme tingen, og det hjelper jo aldri med menn:P hva ville dere gjort ? skal jeg bare si ifra enda en gang at jeg er lei og han må stoppe, eller finnes det en annen løsning på dette? vet dette ble et syyykt langt innlegg, det beklager jeg haha:P håper på raske svar:) Du måtte bare understreke at det ikke var en muslim. Akkurat som alle som er avholdspersoner nødvendigvis må være muslimer? Hvorfor skulle du det? PS: Nå gjør jeg det samme som deg, nemlig at jeg konstruerer et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 Alle de anonyme kommentarene kom vel fra mannlige brukere? Syns ikke du overreagerer. Han må føle hvor grensen går mellom "kamerat" og "kjæreste". Anonymous poster hash: c3e3d...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå