Gå til innhold

Hvordan få solgt ting på finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel pent tøy i cashmere og silke hvor lappene enda henger på, nå som jeg rydder opp vil jeg kvitte meg med dette og lagt det ut til 1/3 av prisen men etter finn torget ble gratis føler jeg annonsene bare drukner!

Finnes det noen andre salgs steder man kan bruke? klærene er for dyre og fine til at jeg vil gi de rett til fretex og ingen i familien er samme størrelse som meg desverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bloppis og Facebook?

Stemmer det at du har litt stor størrelse? Ikke frekt ment (!!), jeg bare mener at du har skrevet det før, og kanskje jeg kunne tenkt meg noe :)

Anonymous poster hash: 4b337...703

Skrevet

Ja det meste jeg har er i L og XL, men har slanket meg endel og dermed har klærene blitt for stor uten at jeg har fått brukt dem. Og siden jeg trenger mye nytt tøy hadde det jo vært greit å få solgt unna noe også.

Skrevet

Ja det meste jeg har er i L og XL, men har slanket meg endel og dermed har klærene blitt for stor uten at jeg har fått brukt dem. Og siden jeg trenger mye nytt tøy hadde det jo vært greit å få solgt unna noe også.

Har du finnkoden så jeg kan se om det er noe jeg vil ha?

Anonymous poster hash: 4b337...703

Skrevet

Kanskje du kan legge ut finnkoden?

Anonymous poster hash: e2d8c...8b9
Skrevet

Tror ikke det er lov å legge ut finn koder her da forumet ikke skal brukes til salg.

Skrevet

Jeg opplever også at det er vanskeligere så selge ting på finn.no nå. Prøv bloppis eller Facebook. Inntrykket mitt er at det er lettere å selge på face om du bor på et mindre sted. Facebookgruppa for Norge fylles opp av bilannonser....

Har du lyst til å sende meg link til annonsen din på pm? :)

Skrevet

Jeg ble også nysgjerrig på om noe kan passe meg, så send gjerne koden til meg også :)

Skrevet

Jeg er ivrig finn-entusiast og har både solgt og kjøpt mye.

Den viktigste årsaken til at ting ikke blir solgt er pris. De som handler på finn, gjør det i stor grad fordi de vil ha ting billig. Da hjelper det lite om ting kostet mye da du kjøpte det nytt. Billig er et viktig stikkord.

Når det gjelder klær, handler det også mye om størrelse. Mye av det som selges har små størrelser. Mulig dette er en fordom, men jeg tror det kan være en skjevhet i størrelsene på kjøpere og selgere (dvs at det er mye smått som selges, mens de som kjøper gjerne er ute etter mer gjennomsnittlige størrelser)

Anonymous poster hash: 52329...02b
Skrevet

Har selv vært på utkikk etter etter klær på finn, men synes det er vanskelig fordi det ikke finnes noen egen søkefunksjon for størrelse. I stedet for må jeg se i gjennom mange plagg før jeg finner rett størrelse for meg. I noen tilfeller kan det fungere å søke på plaggtype, merke og størrelse, for eksempel "kjole Noa Noa L"

Skal du lykkes med salget er det viktig å ha med mest mulig opplysninger om plaggene som størrelse, merke, stoffkvalitet og farge. Selvsagt er det også viktig med gode bilder.

Ganske nylig tok jeg kontakt med Finn kundesenter for å spørre om det er mulig for dem å legge inn en egen søkefunksjon eller filter for størrelser. Jeg fikk et hyggelig svar tilbake

Ja, du er ikke den eneste som ønsker deg å kunne sortere på størrelse både på klær og andre ting som selges på FINN torget.
Jeg kan ikke love at det blir slik du ønsker, men jeg videresender innspillet ditt til rett person med en gang.
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre markedsplassen våre, og dette var nyttig.
Tusen takk for at du tok deg tid til å si ifra til oss, det setter vi stor pris på!
Skrevet

For å få solgt ting på finn er det viktig å ha gode bilder, ha mye informasjon om klærne (spesielt om de er moderat til dyre.) og ha en fornuftig pris på varene. Siden finn har blitt såpass populært er det viktig å få laget en annonse som skiller seg ut fra mengden og gjør den klikkbar.

• Liker 1
Skrevet

For å få solgt ting på finn er det viktig å ha gode bilder, ha mye informasjon om klærne (spesielt om de er moderat til dyre.) og ha en fornuftig pris på varene. Siden finn har blitt såpass populært er det viktig å få laget en annonse som skiller seg ut fra mengden og gjør den klikkbar.

Ja, bilder er viktig. Det er mye bedre å se plagget på en person enn å se det på en kleshenger.

Skrevet

Jeg la nylig ut en del annonser med billige klær til salgs. Sist jeg gjorde det for noen år siden fikk jeg flere interesserte ganske fort, mens nå er det helt tyst. Dette trass i at jeg har tatt gode bilder av alle klærne, både på henger og hvordan de ser ut på meg, samt informasjon om materialet, størrelse osv.

Kjipt :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Samme skjer her. Annonsene bare drukner! Hva gjør man da?

Anonymous poster hash: 0795c...98f

Skrevet

Vanskeligere å få solgt når Torget har blitt gratis - det florerer av annonser.

Anonymous poster hash: ce664...4f8
  • Liker 1
Skrevet

Har du lagt inn gode søkeord? Når jeg skal handle på finn.no blar jeg aldri gjennom alt. Jeg søker på enkelte ord, og blar igjennom det jeg får opp.

Gjest Tigress
Skrevet

Ligg storleiken i overskrifta? I mylderet av annonsar er det ganske irriterande med folk som trur storleiken ikkje har noko å seie, og dei overser eg glatt, altså!

Skrevet (endret)

Finn.no er bra så fremt prisen er riktig!

Min erfaring er at det er liten vits i å betale for ekstra synlighet etc etc. Kundene på finn.no søker på produktene og finner enkelt fram!

Endret av halo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...