AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 noen som har tips til hva jeg kan putte i julekalenderen? Litt om sambo: - 21 år - elsker fotball (Manchester United fan) - har en nyfunnet interesse for matlaging - han elsker å trene - spiller mye Playstation - er glad i å spille poker Han er veldig kresen på klær, klokker osv så det tør jeg rett og slett ikke kjøpe, da jeg er redd for å blinkse. Til nå har jeg tenkt på: -boksere -flakslodd - evt noe godteri han liker - noe iPhone 6 tilbehør (tips ønskes!!) Anonymous poster hash: a4563...b7f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Syns det høres ut som en litt for kostbar julekalender. Sjarmen er vel symbolikken og ikke at det skal være gaver for flere tusen kroner. De store flotte gavene kan du vente med til julaften. Hva med en Twist-bit hver dag. Eller et pepperkakehjerte med dagens dato på eller evt et griseflax-lodd pr dag. Og jeg er nesten sikker på at du gleder deg mer over kalenderen enn han kommer til å gjøre...Anonymous poster hash: 05a11...33a 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Syns det høres ut som en litt for kostbar julekalender. Sjarmen er vel symbolikken og ikke at det skal være gaver for flere tusen kroner. De store flotte gavene kan du vente med til julaften. Hva med en Twist-bit hver dag. Eller et pepperkakehjerte med dagens dato på eller evt et griseflax-lodd pr dag. Og jeg er nesten sikker på at du gleder deg mer over kalenderen enn han kommer til å gjøre...Anonymous poster hash: 05a11...33a Nåja, han var ferdig med min julekalender i juli, så tror nok han gleder seg mer enn meg. Dessuten trenger det ikke bli så dyrt om man begynner nå, handler på salg osv. Er ikke snakk om store utgiftene, en pakke boksere koster f.eks 200 kr, og det er jo ikke dyrt. Tenker gavekort også (massasje osv) så det er jo ikke snakk om 500 kr hver dag Men takk for tips! Anonymous poster hash: a4563...b7f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Samboer heter det. Anonymous poster hash: 54ce1...da4 3
Gjest Citronella Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Noen pakker med eksotiske krydder Urtepotte, en slik som er alt-i-ett og som man bare monterer og vanner og vips - urter! Miniflaske med cognac eller hva han nå måtte like Treningssokker (det har man alltid bruk for) 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Ankelsokker Favorittgodteri "Gavekort" fra deg på massasje, kake eller lignende Massasjeolje Terningspill, penisring eller lignende fra kondomeriet Cola med hans navn på Sexy bilde av deg Miniflaske sprit fra polet Kul tannbørste (i tre, med navnet hans på, med unitedlogo eller noe annet) søk på ebay Hjerteformet lommevarmer Tyggipakke Juleøl Andre MU-effekter finner du også på ebay, f.eks. mansjettknapper, kopp osv. Anonymous poster hash: 7c827...8da 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Barnslig.Anonymous poster hash: de7f7...378
Strikkemamsen Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg har kjøpt magnet med fin text sokker med favoritt laget hans godteri, kino billett og så skal jeg stjele noen tips i denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå