Gå til innhold

Onde mennesker som kommer med fine ord de egentlig ikke mener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gang vært utsatt for slike mennesker og hvordan forstå og distansere seg fra dem?

Har erfart at jeg må distansere meg hvis ikke blir jeg spist opp innvendig*føles det som om* ,og at de suger meg tom for energi

Type menneske (i nær familie) som er vant til at man er svak og at de kan bestemme over en. de tåler ikke at man blir sterkere og lærer seg å si ifra, og da fikk jeg for alvor oppleve mørkesiden deres. Skulle tro de ble glade på mine vegne men slik var det ikke med dette mennesket...

Tilslutt kjentes det helt uholdbart å ha noe med mennesket å gjøre fordi hun føltes falsk ut og gleden hun viste på mine vegne så jeg ikke var ekte og hun prøvde ved mere og mere påfallende psykisk manipulering, ord ,himling med øynene,stønning især når andre var tilstede å trykke meg ned igjen der jeg var tidligere.

Da jeg ikke var responderte(for ørste gang i mitt liv har jeg sagt imot henne) ble hun alldeles rasende og dro. Og savnet er ikke særlig stort or å si det sånn, siden hun sprer så mye dårlig energi rundt seg,alt hun sier oppleves ikke som ekte, men en påtatt maske.

Andre som har erfart liknende?

Anonymous poster hash: 3c547...288
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...