PineNut29 Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg har en del kvisearr på begge kinn etter tidligere kviseutbrudd. Jeg har lenge vurdert å prøve dermaroller. Er det noen som har kjøpt dermaroller fra ebay og er fornøyde? (Tenker på de fra Kina) Andre gode nettsider hvor jeg kan kjøpe dermaroller billig? Noen som vil dele sin erfaring med dermaroller?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Problemet med mange av dermarollererne som er utrolig billige er kvaliteten på nålene. De skal være spisse - ikke avrundede eller mer stutte. Og det er nettopp stutte nåler du risikerer med en av de billig-rollene fra Ebay. om du først skal lage hundrevis av småhull i huden din, pass på at nålene er skikkelige. Anonymous poster hash: 32f9b...343
PineNut29 Skrevet 28. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2014 Takk for svar! Noen spesifikk side du anbefaler å kjøpe fra?
Aviendha Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Takk for svar! Noen spesifikk side du anbefaler å kjøpe fra? Lurer på det samme, hva endte du opp med å kjøpe, og virker det?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har en del kvisearr på begge kinn etter tidligere kviseutbrudd. Jeg har lenge vurdert å prøve dermaroller. Er det noen som har kjøpt dermaroller fra ebay og er fornøyde? (Tenker på de fra Kina) Andre gode nettsider hvor jeg kan kjøpe dermaroller billig? Noen som vil dele sin erfaring med dermaroller? lurer på det samme.. Anonymous poster hash: 0c25f...ae0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Har kjøpt fra ebay Anonymous poster hash: e411d...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå