AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Har sett noen som har persienne (eller noe lignende) i vindu og altandør som man drar nedenfra og opp. Så det da jeg gikk tur idag. Det så utrolig praktisk ut om man f eks bare ønsker å skjerme for innsyn i nederste delen av vinduet, mens man fremdeles slipper inn lys i øverste del. Noen som vet hva jeg mener, og hvor man får kjøpt dette? Anonymous poster hash: 2f046...234
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Er du sikker på at de dras opp nedenfra? Kjellernaboen her har montert plisepersienner midt i vinduet i stedenfor i toppen på vinduet og drar ned fra midten. Slik skjermer de innsyn når folk går langs veien. Eller er det bare å forhøre seg hos Hansen & Dysvik, og andre store som selger persienner/solavskjerming etter mål/på bestilling. Kan jo være jeg tar feil, her.Anonymous poster hash: 02618...fe5
Gjest Vinglasset Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Det er plissègardiner du mener. Jeg har slike hjemme, man velger om man vil ovenfra og ned eller nedenfra og opp. De har festeanordning både oppe og nede. Jeg har kjøpt mine i en gardinforretning.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Takk for svar, ja det er nok plissègardiner slik dere beskriver. Hvordan er de festet? Så det i ei alandør, og tenker at de kan ikke være festet i karmen. Da vil de jo være i veien når man åpner / lukker døra? Anonymous poster hash: 2f046...234
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Top down, bottom up fra Luxaflex, det er en kjempefin løsning.Anonymous poster hash: e45b7...cd6
Gjest Vinglasset Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Det er Luraflex sine plissègardiner jeg har. De festes helt inne i karmen på selve vinduet og på selve vinduet i døren på verandadøren. Det er noen slags magneter på begge sider oppe og nede som gjør at de står bom fast når man fester dem oppe og nede eller bare oppe, eller bare nede: http://www.luxaflex.no/produkter/luxaflex/plissegardiner/?gclid=CPPOzIu-hMECFYXhcgodwS8AFw
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Jeg har fra jysk, overraskende fornøyd med de Anonymous poster hash: dfd87...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå