AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg fikk for to måneder siden en veldig fin melding gjennom en nettside type møteplassen.. Den gangen holdt jeg på med en annen fyr og var veldig "into" han(og derfor svarte jeg aldri på brevet) men etter hvert viser det seg at han ikke ønsker å være monogam. Og det er dealbreaker for meg så vi droppet videre kontakt. Når jeg leser dette brevet nå så blir jeg bare mer og mer interessert i fyren. Han virker så snill og ordentlig og det er tydelig at han har lagt litt tid i denne meldingen. Det virker ikke som copypasta i det hele tatt Men to måneder er gått og jeg har jo ikke svart. Hvordan skal jeg innlede et svar egentlig? "hei, beklager at jeg ikke så meldingen din før nå..." det blir jo bare for dumt. Burde jeg bare gi det opp? Kanskje han har funnet noen. Men han er jo fortsatt aktiv der inne. Anonymous poster hash: 4d0e4...068
Gjest brutal_mann Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Tja... Den som intet våger etc.
Gjest rådyr Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Ta kontakt, men skriv det som det er; at du holdt på med en annen og av den grunn ikke svarte dengang.Ikke sikkert an svarer deg, men da har du prøvd.
Polly Ester Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Enig med de to andre her. Den som intet våger...osv.. så du har ikke noe å tape på å svare nå, evt bare noe å vinne. Om du ikke får svar så har du prøvd i hvert fall, og du har ikke noe mindre kontakt nå enn du hadde før... Og jeg er også enig med Talyset om at du bør være ærlig om hvorfor du svarer nå og ikke da du fikk brevet av han. Lykke til
Kosemose Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Enig med de andre - ta kontakt! Og fortell det som det er, at du var opptatt på annet hold og at du derfor ikke tok deg tid til å lese skikkelig før nå.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Du kan skrive at du var opptatt med andre ting på den tida, og at du ikke fikk lest det han skrev ordentlig før nå.. Trenger ikke skrive at han kun er interessant nå som han andre tydeligvis ville ha flere enn bare deg Anonymous poster hash: 9c668...d0b
Gjest Iben Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 (endret) Dersom han bare er litt oppegående, kommer han til å være fullstendig klar over at du ikke svarte første gangen fordi du var opptatt med en annen, og at du nå kommer tilbake fordi det gikk skeis med han andre. Derfor like greit bare å si det som det er. Det er uansett en ærlig sak, og mye bedre enn å severe en haug med unnskyldninger som ingen ved sine fulle fem tror på. Endret 28. september 2014 av Iben
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Du står fritt til å kontakte ham. Men du kan ikke nødvendigvis forvente at han lenger er verken interessert eller ledig.Anonymous poster hash: 9becd...ee8
Gjest Minesveiper Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Kan du ikke si at når han skrev brevet gikk du ut med en annen?
Gjest Jon blund Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Kjør på, hva har du å tape?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå