AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Kort fortalt: jeg jobber i en bedrift hvor vi er få kvinner og mange menn. Vi var på firmatur, og det ble konsumert en del alkohol. Jeg gikk å la meg seint den første natta, og etter kort tid ringte telefonen på hotellrommet mitt. Det var en av mine mannlige kollegaer som lurte på om jeg ikke kunne ta en tur bort til ham. Jeg tenkte som så at det kunne jeg. Når jeg kom inn til han innså jeg at jeg hadde glemt igjen nøkkelkortet til rommet mitt, og han sa da at jeg godt kunne sove der. Jeg har samboer, men så ikke noe galt i det, da vi begge var fullt påkledde, hadde hver vår dyne og sov i hver vår ende av senga. Utpå morgenen våknet jeg av at han tok på meg, lå inntil og tydelig viste hva han ville. Klærne hadde han også tatt av, og var halvveis i ferd med å kle av meg. Han er forøvrig gift. Jeg var helt i ørska, sa nei og at han måtte kutte ut. Han fortsatte, og jeg ble forbanna. Han hadde nok tatt på meg en stund før jeg våkna også. Jeg gikk derifra og hentet nytt nøkkelkort. Etter dette hadde jeg forferdelig dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Jeg ringte hjem og fortalte hva som hadde skjedd. Min samboer ble lei seg. Deretter forbanna. Skulle nærmest tro jeg faktisk hadde vært utro. Har jeg virkelig gjort noe veldig galt her? Okai, jeg burde nok hentet det nøkkelkortet i stedet for å sove over på min kollegas rom, men det var da han som gikk over streken? Selv føler jeg at jeg gjorde det rette, jeg sa nei, gikk derifra og var ærlige med min samboer.Anonymous poster hash: 7e9df...368
Xollern Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Jeg synes ikke du hadde noe i hans seng å gjøre i det hele tatt. 19
Cascade Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Ja, du har gjort noe galt, har litt problemer med at du ikke selv skjønner dette. En mann spør deg om du vil sove i sengen hans, du svarer ja.... Om du var ærlig kan din samboer umuligt vite og det vil plage han fremover, vær sikker på det. 10
Ferny Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Enig med han over - du hadde ikke noe i hans seng å gjøre. En ting hadde vært om du ikke hadde noe annet alternativ, men du kunne jo bare gått rett ned i resepsjonen og fått nytt nøkkelkort. Litt tiltak kanskje, men får være grenser til giddalaushet. Heller det enn å dele seng med en gift kollega, når du da i tillegg har samboer. 12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du skulle bort på hotellrommet til en gift mannlig kollega, etter masse alkohol, sent på natta. Hadde du vært min samboer hadde jeg overhodet ikke likt at du så besluttet å sove hos ham. Ærlig talt, selv om klærne var på syns jeg ikke det er greit. Du burde fått tak i ny nøkkel og gått til rommet ditt for å sove. Kollegaen din gikk for øvrig LANGT over streken ved å klå på deg.Anonymous poster hash: 631cc...dd2 12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Du sover ikke i samme seng som en annen mann dersom du har samboer. Dere hadde ikke sex nei, flott. Men hadde min kjæreste ringt og fortalt meg at han hadde gjort det du har gjort, så hadde jeg blitt rimelig forbanna jeg også. Forstår at din kjære reagerer. Anonymous poster hash: 94623...214 10
Gjest Blomsterert Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Når en overser den dumheten at du sov der,så ser jeg ikke hva annet du burde ha gjort enn akkurat det du gjorde. Du avviste ham og gikk,-hva bedre kunne du gjort? Du får vel bare tåle at kjæresten er sint en stund. Det går vel over når han skjønner at det ikke var noen krise(han er vel muligens surest fordi du gikk til ham og deretter overnattet. Han må få lov til å reagere på det syns jeg).
Gjest Olivia Benson Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Kollegaen din er helt på trynet, bare så det er sagt. Men jeg skjønner at samboeren din reagerer på oppførselen din også. Snakk om dårlig dømmekraft. Bare det at du faktisk sa ja til å møte kollegaen din midt på natten... Du hadde ingenting i senga hans å gjøre. 9
Cascade Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Nå mangler vi bare en tråd om en der runket en mannlig kollega med en gummihanske på og deretter forteller samboeren at hun ikke har rørt ved noen andre....kommer sikkert på et tidspunkt. 3
Gjest Snuppi Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Du burde gått ned i resepsjonen og fått deg et nytt nøkkelkort. Jeg skjønner godt at din samboer er sur på deg. Du hadde ingenting i denne andre mannen sin seng å gjøre. Hadde du likt at samboeren din gjorde det samme?
Gjest brutal_mann Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Om jeg leker at du er dama mi så får jeg følgende reaksjoner: Hva helvete hentet du ikke nytt nøkkelkort for?!?! Hvorfor helvete setter du deg selv i en så sårbar situasjon (jeg er glad i deg og redd for deg og blir stressa på tanken over at det skal skje deg noe). 12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Forskjellige mennesker har forskjellige grenser, du har forsåvidt ikke gjort noe galt hvis du ikke visste at du overskredet grensene hans. Men for min del liker jeg at kjæresten min har de samme grensene som meg så jeg skjønner veldig godt at mannen din er forbanna. Anonymous poster hash: dec4a...fd4 2
Jolene Skrevet 28. september 2014 #13 Skrevet 28. september 2014 Latterlig overreaksjon av din samboer. Forøvrig har du en drittsekk til kollega!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #14 Skrevet 28. september 2014 Kort fortalt: jeg jobber i en bedrift hvor vi er få kvinner og mange menn. Vi var på firmatur, og det ble konsumert en del alkohol. Jeg gikk å la meg seint den første natta, og etter kort tid ringte telefonen på hotellrommet mitt. Det var en av mine mannlige kollegaer som lurte på om jeg ikke kunne ta en tur bort til ham. Jeg tenkte som så at det kunne jeg. Når jeg kom inn til han innså jeg at jeg hadde glemt igjen nøkkelkortet til rommet mitt, og han sa da at jeg godt kunne sove der. Jeg har samboer, men så ikke noe galt i det, da vi begge var fullt påkledde, hadde hver vår dyne og sov i hver vår ende av senga. Utpå morgenen våknet jeg av at han tok på meg, lå inntil og tydelig viste hva han ville. Klærne hadde han også tatt av, og var halvveis i ferd med å kle av meg. Han er forøvrig gift. Jeg var helt i ørska, sa nei og at han måtte kutte ut. Han fortsatte, og jeg ble forbanna. Han hadde nok tatt på meg en stund før jeg våkna også. Jeg gikk derifra og hentet nytt nøkkelkort. Etter dette hadde jeg forferdelig dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Jeg ringte hjem og fortalte hva som hadde skjedd. Min samboer ble lei seg. Deretter forbanna. Skulle nærmest tro jeg faktisk hadde vært utro. Har jeg virkelig gjort noe veldig galt her? Okai, jeg burde nok hentet det nøkkelkortet i stedet for å sove over på min kollegas rom, men det var da han som gikk over streken? Selv føler jeg at jeg gjorde det rette, jeg sa nei, gikk derifra og var ærlige med min samboer.Anonymous poster hash: 7e9df...368 Hadde du syntes din samboer gjorde noe galt i å være i en annen kvinnes seng? Jeg forstår din samboer veldig godt, man går ikke inn til en annen. Håper at dere vil løse denne saken. Anonymous poster hash: 276e0...d4b 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #15 Skrevet 28. september 2014 TS her. Takk for svar! Ser nå at jeg nok både var dum og naiv. Jeg tenkte som så at å sove i den senga, så lenge vi lå en meter fra hverandre og med klær på, så var ikke det verre enn om det var på rommet til en kvinnelig kollega. Trøtt og full så tenkte jeg rett og slett ikke at det var galt. Det falt meg ikke inn at min kollega kom til å prøve seg. Men jeg var dum og naiv, så om mon samboer er sint på meg så er nok det fortjent. Men jeg syns allikevel at selv om jeg var korttenkt og dum så var dette langt fra utroskap.Anonymous poster hash: 7e9df...368
Gjest Malanthor Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 Kort fortalt: jeg jobber i en bedrift hvor vi er få kvinner og mange menn. Vi var på firmatur, og det ble konsumert en del alkohol. Jeg gikk å la meg seint den første natta, og etter kort tid ringte telefonen på hotellrommet mitt. Det var en av mine mannlige kollegaer som lurte på om jeg ikke kunne ta en tur bort til ham. Jeg tenkte som så at det kunne jeg. Når jeg kom inn til han innså jeg at jeg hadde glemt igjen nøkkelkortet til rommet mitt, og han sa da at jeg godt kunne sove der. Jeg har samboer, men så ikke noe galt i det, da vi begge var fullt påkledde, hadde hver vår dyne og sov i hver vår ende av senga. Utpå morgenen våknet jeg av at han tok på meg, lå inntil og tydelig viste hva han ville. Klærne hadde han også tatt av, og var halvveis i ferd med å kle av meg. Han er forøvrig gift. Jeg var helt i ørska, sa nei og at han måtte kutte ut. Han fortsatte, og jeg ble forbanna. Han hadde nok tatt på meg en stund før jeg våkna også. Jeg gikk derifra og hentet nytt nøkkelkort. Etter dette hadde jeg forferdelig dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Jeg ringte hjem og fortalte hva som hadde skjedd. Min samboer ble lei seg. Deretter forbanna. Skulle nærmest tro jeg faktisk hadde vært utro. Har jeg virkelig gjort noe veldig galt her? Okai, jeg burde nok hentet det nøkkelkortet i stedet for å sove over på min kollegas rom, men det var da han som gikk over streken? Selv føler jeg at jeg gjorde det rette, jeg sa nei, gikk derifra og var ærlige med min samboer.Anonymous poster hash: 7e9df...368 Stiller meg litt tvilende til at det bare var nøkkelkortet som førte til at du la deg i sengen. Så ja du har gjort noe galt, men det er bare litt galt. Det er på ingen måte snakk om utroskap eller noen stor "synd" her. Du burde ikke ha nevneverdig dårlig samvittighet for det her synes jeg. Bare at du gjorde noe skikkelig teit. Kollegaen din kunne jo ha funnet på noe mye værre... 1
Gjest Violetta Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 Hvorfor skulle du inn på hans rom i det hele tatt? 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 Hadde hatt skyldfølelse bare av å komme inn på rommet hans etter at jeg hadde lagt meg. Nei, du har ikke gått all the way, men hva gjorde du egentlig der in the first place? Anonymous poster hash: 4638b...6bc 8
Gjest Snuppi Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 TS her. Takk for svar! Ser nå at jeg nok både var dum og naiv. Jeg tenkte som så at å sove i den senga, så lenge vi lå en meter fra hverandre og med klær på, så var ikke det verre enn om det var på rommet til en kvinnelig kollega. Trøtt og full så tenkte jeg rett og slett ikke at det var galt. Det falt meg ikke inn at min kollega kom til å prøve seg. Men jeg var dum og naiv, så om mon samboer er sint på meg så er nok det fortjent. Men jeg syns allikevel at selv om jeg var korttenkt og dum så var dette langt fra utroskap.Anonymous poster hash: 7e9df...368 Håper at du ikke setter deg selv i en slik sårbar situasjon flere ganger!
Gjest extra Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 (endret) Kort fortalt: jeg jobber i en bedrift hvor vi er få kvinner og mange menn. Vi var på firmatur, og det ble konsumert en del alkohol. Jeg gikk å la meg seint den første natta, og etter kort tid ringte telefonen på hotellrommet mitt. Det var en av mine mannlige kollegaer som lurte på om jeg ikke kunne ta en tur bort til ham. Jeg tenkte som så at det kunne jeg. Når jeg kom inn til han innså jeg at jeg hadde glemt igjen nøkkelkortet til rommet mitt, og han sa da at jeg godt kunne sove der. Jeg har samboer, men så ikke noe galt i det, da vi begge var fullt påkledde, hadde hver vår dyne og sov i hver vår ende av senga. Utpå morgenen våknet jeg av at han tok på meg, lå inntil og tydelig viste hva han ville. Klærne hadde han også tatt av, og var halvveis i ferd med å kle av meg. Han er forøvrig gift. Jeg var helt i ørska, sa nei og at han måtte kutte ut. Han fortsatte, og jeg ble forbanna. Han hadde nok tatt på meg en stund før jeg våkna også. Jeg gikk derifra og hentet nytt nøkkelkort. Etter dette hadde jeg forferdelig dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Jeg ringte hjem og fortalte hva som hadde skjedd. Min samboer ble lei seg. Deretter forbanna. Skulle nærmest tro jeg faktisk hadde vært utro. Har jeg virkelig gjort noe veldig galt her? Okai, jeg burde nok hentet det nøkkelkortet i stedet for å sove over på min kollegas rom, men det var da han som gikk over streken? Selv føler jeg at jeg gjorde det rette, jeg sa nei, gikk derifra og var ærlige med min samboer.Anonymous poster hash: 7e9df...368 Mannen din har rett til å bli sur, men ikke skjelle deg ut (noe han heller ikke gjorde?). Spørsmålet er vel heller hva du tenkte på da du dro på rommet til kollegaen din midt på natta? Endret 28. september 2014 av extra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå