Gå til innhold

Forelsket i feil person

Forelsket i feil person...  

21 stemmer

1. 1. Har du noensinne vært forelsket i en person som du behandler deg useriøst?

• Ja
      17
    • Nei
      4
  2. 2. Har du hatt sex med en som virker ut til å bare ville ha sex med deg og ikke noe mer?

• Ja
      15
    • Nei
      6
  3. 3. Har du stort behov for sex? hvor lenge klarer du å gå uten?

• Kan gå resten av livet uten
      7
    • Jeg har ikke valgmulighet... Må klare meg uten sex
      5
    • Jeg tar til takke med sex hvis jeg ikke finner en kjæreste innen en viss tid
      5
    • Jeg klarer aldri å gå uten
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Der du løper ut for å treffe personen når personen sier "løp".

Anonymous poster hash: 409c0...74b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp å mitt tips er å nettopp gjøre det. Løp så fort du bare kan. Hold deg unna vedkommende og med det mener jeg selv Facebook. Tenk at du kan snakke om vedkommende alt du bare årker i ett døgn men så må du legge den bak deg. Si til deg selv at du hører at kroppen sier du er forelsket i dette menneske men du ønsker ikke å gjøre noe med det.

Det er tøft i øyeblikket, men sparer deg for veldig mye..

Jeg var i et slikt forhold og angret. Ei venninne er i et slikt forholdt enda (flere år) og hun må alltid leve med å stå alene om alt.

Kjappe tips:

- slett vedkommende fra face

-snakk deg ferdig om vedkommende til venner og familie å si at nå kan de si hva de vil men siden vil du ikke snakke mer om dette mennesket.

- unngå temaet om han med kjente

- ikke gå inn på han på face

- ikke ha bilder/ meldinger/ brev/ ting som er fra, av eller dette menneskets eiendeler rundt deg. Enten kvitt deg med dem eller legg alt i en boks som du kan sette vekk. (Gjør det til en kort prosess)

- ikke oppsøk der vedkommende er. Du rømmer ikke men sparer deg selv for frustrasjon.

- oppta deg selv med andre ting, gjerne mye den første stunden

- gjør ting du alltid har hatt lyst til å gjøre slik at du kan kjenne på gleden igjen.

Ja i dette øyeblikket føles det nok ut som om alt du vil er å være med dette menneske, men når hode ditt er fornuftig nok til å si at det ikke er bra for deg så må du handle på den innstillingen.

Lykke til. Husk at dette er en fase. Det vil gå over og det er mye bedre å bli ferdig med det nå enn å enten lide deg gjennom det i mange år eller hele livet.

Anonymous poster hash: 723bb...92b

• Liker 2
Skrevet

Du er glad i de avstemningene, hehe.

Ja, jeg har vært forelsket i feil personer, som i at de ikke har vært interessert i meg (så vidt meg bekjent). Om jeg er interessert i en som behandler meg dårlig unngår jeg videre kontakt med den personen. Såpass selvrespekt har jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kan du slutte med de sinnsyke irriterende pollene dine? Herregud, og du sprer det på alle forum jo.. ikke bare på KG.Lov med noen, men når du skal ha poll hver gang?

Anonymous poster hash: 3486f...41b
Skrevet

Jomfru, ukyssa, ingen forhold og aldri vært forelska. Hvordan skal jeg stemme på pollen?

Anonymous poster hash: 84501...a6e
  • Liker 1
Skrevet

Ja er det nå. Blir behandlet som dritt og han vil kun ha sex. Klarer ikke slutte å tenke på han. Vil ha han. Fæl følelse.

Vet hva jeg bør gjøre men går med et ørlite håp om at han plutselig kan begynne å like meg, derfor klarer jeg ikke å kutte han ut. Patetisk? Ja jeg vet det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...