AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Åh dette er så kjedelig... Jeg har innsett at jeg er på nippet til å bli forelsket i en venn. Jeg har et skikkelig ønske om å være med han ofte, og tar meg selv i å tenke mye på han, og glede meg til de gangene vi treffes. Han har gjort det tydelig at vi kun er venner, og at han ikke er interessert i noe forhold, det er for lite tid, for mye studier å lese på, osv. osv. Så nå sitter jeg her og er så trist, fordi jeg innså det at jeg kan ikke være venn med han mer, jeg bare blir rotete i hodet, og det er ikke bra for meg. Men jeg vil ikke slutte å være venn heller. Jeg er så rådvill. Vi har ikke vært venner så altfor lenge, og vi har hatt en greie, inkludert sex, men det ble aldri noe mer, og så har det vært et veldig hyggelig vennskap siden. Jeg trodde egentlig jeg var kul med det, men så kom det nå, som en liten, trist bombe. Jeg må vel være ærlig med han, og si hva jeg føler og tenker, må jeg ikke? Men hva skal jeg si? Hvordan kan jeg si at, uansett hvor mye jeg liker å gjøre ting i lag, så gjør det bare at ting blir vanskeligere for meg? Åh, jeg har virkelig ikke lyst til å miste ham, ikke engang som venn, men hver gang jeg er med han, så blir jeg litt blendet, og jeg håper og ønsker, men det skjer jo ingenting. Det er jo urettferdig for begge, jeg lurer megselv, og jeg lurer han. Det er jo ikke normalt å ønske at hadeklemmen ikke skal ta slutt, når man bare er venner... TL;DR: Jeg må "gjøre det slutt" med en venn, fordi jeg liker han mer enn som en venn, og trenger råd, tips og litt støtte... Anonymous poster hash: d6932...657
Jacinta Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Vær ærlig, enkelt og greit. Da finner du ut hva han føler, og kan ta det derfra. Føler han ikke det samme, så er det vel ikke verdens undergang
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Vær ærlig, enkelt og greit. Da finner du ut hva han føler, og kan ta det derfra. Føler han ikke det samme, så er det vel ikke verdens undergang Er det lov å si at det er en liten undergang? Anonymous poster hash: d6932...657 1
Jacinta Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Er det lov å si at det er en liten undergang? Anonymous poster hash: d6932...657 Joda, men det kommer såklart nye venner og nye forelskelser.
Gjest Blomsterert Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Du trenger ikke fortelle ham om hva du føler. Han kan oppfatte det som litt "press",og hva godt vil det komme ut av det? Han har sagt at han ikke vil ha forhold,men hvis du gjerne vil få ham til å kanskje forandre mening,tror jeg du gjør lurest i å være like blid og ok,men vær mer opptatt om han spør om dere skal treffes. Det er vel den beste måte å få ham eventuellt interessert,ikke betro ham følelser han ikke gjengjelder nå. Blir ikke det bare litt pinlig da?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Du trenger ikke fortelle ham om hva du føler. Han kan oppfatte det som litt "press",og hva godt vil det komme ut av det? Han har sagt at han ikke vil ha forhold,men hvis du gjerne vil få ham til å kanskje forandre mening,tror jeg du gjør lurest i å være like blid og ok,men vær mer opptatt om han spør om dere skal treffes. Det er vel den beste måte å få ham eventuellt interessert,ikke betro ham følelser han ikke gjengjelder nå. Blir ikke det bare litt pinlig da? Hele poenget med at jeg forteller hva jeg føler, er jo for å fjerne presset, og slutte å være venner. Det kommer jo ikke noe godt ut av det. Mener du jeg skal være hard to get? Ah det er så vanskelig. Men jeg tror jeg kommer til å bare jatte videre nå, og håpe det går over.. :/ TS Anonymous poster hash: d6932...657
Gjest Blomsterert Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Hele poenget med at jeg forteller hva jeg føler, er jo for å fjerne presset, og slutte å være venner. Det kommer jo ikke noe godt ut av det. Mener du jeg skal være hard to get? Ah det er så vanskelig. Men jeg tror jeg kommer til å bare jatte videre nå, og håpe det går over.. :/ TS Anonymous poster hash: d6932...657 Nei,ikke akkurat hard to get,for det blir jo bare et dumt spil. Tenkte mest på at du holdt litt mer avstand for din egen del også. Og så får du jo se om han vil savne selskapet ditt oftere... :-)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Nei,ikke akkurat hard to get,for det blir jo bare et dumt spil. Tenkte mest på at du holdt litt mer avstand for din egen del også. Og så får du jo se om han vil savne selskapet ditt oftere... :-) Jeg gjør det, tar ikke kontakt noen dager, så tar det ikke lang tid før han gjør det. Men jeg er altfor klar over at der er vennskaplig og det er ikke noe gøy lenger. Anonymous poster hash: d6932...657
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 For å ikke miste han helt da, kan du ikke sette deg ned ta en prat med han. Si at du holder på å få følelser for han og at du må begrense kontakten mellom dere ei stund fremover sånn at du får kommet over de følesene som holder på å blomstre opp. For det blir for vasnklig for deg å ha mye kontakt nå og at du er redd følelsene for han vil blomstre opp. Du vil ikke miste han som venn, men du må bare holde litt avstand ei stund. Og når de begynner å gi seg, så må du også slutte å ha sex med han. Da kan de fort blomstre opp igjenn.. Anonymous poster hash: 7f901...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Jeg trodde jeg egentlig var kul med det? Hva er det for et uttrykk? Nei, ikke alle engelske uttrykk kan oversettes direkte til norsk... Anonymous poster hash: c39f7...34e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 For å ikke miste han helt da, kan du ikke sette deg ned ta en prat med han. Si at du holder på å få følelser for han og at du må begrense kontakten mellom dere ei stund fremover sånn at du får kommet over de følesene som holder på å blomstre opp. For det blir for vasnklig for deg å ha mye kontakt nå og at du er redd følelsene for han vil blomstre opp. Du vil ikke miste han som venn, men du må bare holde litt avstand ei stund. Og når de begynner å gi seg, så må du også slutte å ha sex med han. Da kan de fort blomstre opp igjenn.. Anonymous poster hash: 7f901...9e1 Ja... ja jeg tror det er en god ide... Huff. Jeg trodde jeg egentlig var kul med det? Hva er det for et uttrykk? Nei, ikke alle engelske uttrykk kan oversettes direkte til norsk... Anonymous poster hash: c39f7...34e Jøss. Sorry. TS Anonymous poster hash: d6932...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå