AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg har sånn dypt behov for å uttrykke meg, og hadde det de kaller kunstnerkall som ung, jeg var fast bestemt på å bli kunstner. Nå er mange år gått og jeg har malt litt til og fra, men jeg får ikke lenger uttrykt bildene mine slik jeg ønsker føler jeg. Streken min har blitt veldig tvungen, og jeg bommer på fargevalg jeg egentlig ønsker meg etc. Er det slikt man lærer å "helbrede" på kunstskoler? Å utvikle " sin" strek? Dessuten sliter jeg med at "inspirasjonen" kommer i drypp, og kan " tørke" i laaaange tider. Og jeg må være inspirert ellers blir jeg dypt deprimert. Frustrasjonen fra jeg får en iDè og til jeg forsøker å " gripe" den og uttrykke den har vist seg å bli lenger og lenger. Lurer på om jeg bare skal gi opp malingen? Men når jeg gjør det så leter jeg etter andre "fora" for å uttrykke meg. Kan også ha noe med at jeg ikke har noe sted å male for tiden, jeg leier på et galleri og må forholde meg til maaaange mennesker kun for å kunne male konsentrert i 45 min. Jeg har begynt å ta litt bilder med kamera på mobilen da, det er ok. hmm, undrer meg om livet mitt hadde blitt annerledes om jeg hadde klart å gå ferdig en kunstskole. Gikk på en i 3 mnd, men jeg hadde så store "personlige problemer" at jeg fikk kun konsentrert meg minimalt om fagene og fargene. hmmm.... Så gikk jeg på en i 1 år, men det var så mange fag og mennesker å forholde seg til, og vi måtte sy bilder og jeg kan ikke bruke symaskin. Jeg likte fagene, men det var en evig kamp for å komme seg til og gjennom alle de hundre timene og lærerne, psykologen etc. Til slutt snek jeg meg inn på skolen på kvelden for å forsøke å få være litt i fred og spilte piano der. Var mange jeg ville bli kjent med der, men jeg gikk i en annen klasse og måtte forholde meg til de 27 som gikk der i den klassen da, sånn liksom. Og jeg sliter med å forholde meg til andre, synes det er så ekstremt mange passivaggressive mennesker!!!!!!!! Hva mangler de? Det er noe ass. Noe de mangler. Har prøvd å finne utav hva mange ganger. Anonymous poster hash: 0c564...359
Rumle Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Kanskje du prøver for hardt? Prøv å legge det fra deg malingen for en stund kanskje, og fortsett med det som gir deg glede, hvor du ikke legger altfor mange føringer for deg selv? Du trenger jo absolutt ikke å gi opp malingen for alltid fordi om det føles tungt nå, bare søk inspirasjon et annet sted i en periode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå