AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg husker en skapning som het Hugo. Tror han var innslag i et program Sturla Berg Johansen ledet... Hva var det? Finnes Hugo i nintendospill eller noe? Anonymous poster hash: a4b28...cea
PaperFlower Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Første jeg tenker på når jeg hører Hugo er han her: http://sv6.imageupload.be/wp-content/uploads/2013/04/Go-Hugo-Go.jpg Kan det være det? Ellers har man han skapningen her: http://t.wallpaperweb.org/wallpaper/games/1024x768/Cartoon26.jpg
Frisørdama Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Jaaa, Hugo trollet husker jeg. Mener jeg så han på barnetv (svensk kanal tro??) hvor innringere kunne styre han via telefonen på et spill. Tror det finnes tv-spill til de litt eldre konsoller, som Nintendo eller første ps. Men jeg vet desverre ikke sikkert. Google it
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Ikke jungeldyret Hugo, men trollet Hugo ja. Hvorfor tenker jeg på Sturla B. Johansen når jeg ser for meg Hugo? Er ganske sikker på at det var et program med han på TV Norge, hvor folk (voksne også) kunne ringe inn, og "styre" hvor Hugo fløy avgårde i en vogn. Man kunne sikkert vinne et eller annet. Anonymous poster hash: a4b28...cea 1
Gjest Violetta Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 (endret) en.m.wikipedia.org/wiki/Hugo_(video_game) Sturla Berg Johansen ledet et program der man kunne ringe inn og spille dette spillet. Endret 28. september 2014 av Violetta
Lillemini Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 (endret) Fantes også en versjon for pc. Et action/ eventyrspill. Husker det var kjempegøy. Endret 28. september 2014 av Lillemini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå