Gå til innhold

HJELP! Noen som vet hvilken TV-serie dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke klarer å komme på navnet av en TV-serie jeg pleide å se på natten for noen år tilbake.

Husker ikke nøyaktig, men den gikk kanskje rundt midnatt eller der omkring. Det var en grøsser-serie med en ny, kort historie hver gang.

Blir utrolig glad og takknemlig om noen husker navnet på serien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tales from the crypt?

Anonymous poster hash: b9b08...ce2

Skrevet

Eller masters of horror?

Skrevet

Tror du må fortelle hva det går på? :P Altså handlingen... ?

• Liker 1
Skrevet

Tales from the crypt?

Sjekket det nå, det kan være at det var den... Men det er nesten som om jeg kan huske at introen var litt blåaktig med en spiral av noe slag? Er en stund siden så jeg er ikke helt sikker :/

Skrevet

Tror du må fortelle hva det går på? :P Altså handlingen... ?

Ny handling hver gang, også husker jeg desverre ikke så mye, bare at jeg synes den var bra! Husker ikke engang hvilken kanal den gikk på :P Så jeg har veldig lite å gå på

Skrevet

Eller masters of horror?

Den var det ikke, men takk for forslag uansett! Har søkt og lett i flere timer nå :P

Skrevet

Åååh, jeg synes jeg husker at det fantes enda en sånn serie, men ikke pokker om jeg kan komme på hva den het. Skal prøve å søke litt jeg og.

Skrevet

Are you afraid of the dark?

Skrevet

Are you afraid of the dark?

Nope :/ Ikke Goosebumps heller, de jeg fant helt i starten da jeg prøvde å google meg frem :(

Skrevet

Twilight zone da?

Skrevet

Snakket de engelsk?

Jepp :)

Skrevet

Twilight zone da?

Nope! Var virkelig ikke enkelt det her, det eneste konkrete jeg husker er at det gikk på natten på norsk TV og at introen var litt mørk og blåaktig, muligens en spiral med i den :s

Skrevet

Kan det ha vært Darkroom?

Ikke det heller nei :/ Blir nesten litt frustrert her, har lett i hele dag! Vil gjette på at serien var fra 90-tallet kanskje?

Skrevet

Eller urban legends?

nei... :( det KAN være are you afraid of the dark, men jeg er nesten brennsikker på at den ikke var like "barnevennlig" og ment for barn. Den var ikke veldig skummel heller, men ikke type skummel-barnetv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...