Gå til innhold

8000 i bot for sex på offentlig sted

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste i en avis at noen hadde fått bot på 8000 kr for å ha sex på offentlig sted. Synes boten er alt for høy. De gangene jeg har hatt sex på offentlig sted (eks. parken om natten) og blitt oppdaget, har tilskuerne bare vært positive. Hva er så galt med dette så lenge det skjer på tider av døgnet som småbarn sover?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Leste i en avis at noen hadde fått bot på 8000 kr for å ha sex på offentlig sted. Synes boten er alt for høy. De gangene jeg har hatt sex på offentlig sted (eks. parken om natten) og blitt oppdaget' date=' har tilskuerne bare vært positive. Hva er så galt med dette så lenge det skjer på tider av døgnet som småbarn sover?[/quote']

Men hadde disse sex på natten da?

Skrevet

8000 er ikke så mye synes jeg. Sex på offentlig sted er ulovlig, man kan være uenig i loven, men så lenge det er ulovlig bør det straffes og 8000 kr synes ikke jeg høres for mye ut. Da lærer de kanskje å holde seg inne neste gang.

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var mye med 8000. ikke det at jeg syns det er så ille med sex på offentlige steder, men et lovbrudd er et lovbrudd.

Gjest Mystiqa
Skrevet

For å være helt ærlig kan jeg ikke helt forstå hvorfor folk absolutt skal ha sex på offentlige steder? Herregud jeg er overhodet iKKE interressert i å se andres dissende romper og høre andres klissete sexlyder.. æsj æsj æsj.. nei det synes jeg bare er ekkelt.

Kan forstå at det kan være spennende på en flydo etc.. men ikke i en park foran en haug med kåtinger som stirrer.. jaja hver sin lyst.

Og 8000 er overhodet ikke forlite. Det er tross alt ulovlig dette. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Om jeg ikke tar helt feil hadde disse personene sex utenfor et utested i en sørlands-by, med MANGE tilskuere.

Politiet/påtalemyndighet gir bot i forhold til hvor grov forseelsen er.

Jeg er selv blitt "tatt" sammen med en ex i en park i Oslo om natten. Politiets hundepatrulje kom tilfeldigvis forbi - og vi slapp med tilsnakk om at vi måtte kle på oss og komme oss hjem for å "holde på med sånt".

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er så mange andre plasser en kan ha sex utenom offentlig sted. Om noen har sånne særegne lyster, så får de regne med bøter så det svir.

Hva er poenget?

Skrevet

at det er ulovlig - derfor pirrende for noen?

Gjest Fighter
Skrevet

Men hvis man gjør noe fordi det er ulovlig, må man også ta konsekvensene som følger med.

Gjest TomKrus
Skrevet
Men hvis man gjør noe fordi det er ulovlig, må man også ta konsekvensene som følger med.

Så klart.

Gjest Anonymous
Skrevet

Man gjør det jo ikke fordi det er ulovlig, men fordi man ikke klarer å vente helt til man kommer hjem. Eller fordi man er langt hjemmenfra.

Skrevet

Synes absolutt at 8000 er en passende bot jeg. Det må da gå an å styre seg litt når man er ute i offentlighet :roll:

Skrevet

Jeg regner med at det tilfellet du snakker om var det paret som "hadde seg" omtrent i køen til et utested i Halden. Dét kvalifiserer til en bot av denne størrelsen. Loven er jo der for å beskytte omverdenen mot dette synet. Som Gjest også sa, så slipper man nok med tilsnakk om "aktiviteten" skjer f.eks. i en park eller i skogsområder.

Skrevet
Syns det er en passende bot.

I Ba i da blir folk  mer eller mindre oppfordret til å komme til Bergen, for å ha offentlig sex, for her er det gratis.  :roll:  

http://www.ba.no/nyheter/article1185376.ece

Ja,ja - da er det bare å pakke seg til Bergen, folkens :ler:

Nei, seriøst - det bør virkelig kunne bøtelegges om man forstyrrer andre, altså!

Skrevet

Det var i Halden, rett på utsiden av et dico, kl 01.30, lørdag natt.

Det var nok en og annen tilskuer. :ler:

De kunne jo gjemt seg bak en busk eller no`! :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes 8 000 var mye. Hadde det vært 800 kunne jeg vært enig. Dog visse steder kan man godt droppe å ha sex.

Gjest Danielle 73
Skrevet

Gjest sa:

Leste i en avis at noen hadde fått bot på 8000 kr for å ha sex på offentlig sted. Synes boten er alt for høy.

:hoho::hoho::hoho: Dyr fornøyelse dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...