Gå til innhold

Anbefaling leppepomade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Decleor Aroma baume levres i flere år, men nå er det som om den ikke er like effektiv lenger? Ihvertfall, jeg ønsker en leppepomade til bruk om natten, som gir mye fukt og som demper sensitiv irritert hud (får det om høsten/vinteren). Noen forslag?

Anonymous poster hash: d2d07...8b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Weleda sin, og den redder meg fra uttørkede lepper. Brukte opp flere tuber da jeg gikk på Roaccutane (som er kjent for å tørke ut ALT), så den er jeg veldig glad i. Minnet meg selv akkurat på at jeg måtte bestille en ny en, har ikke eid den på lenge, og husker hvor godt jeg likte den.

Skrevet

Jeg bruker Nuxe sin, kommer i en krukke og koster 135,-. Syns den er utrolig god.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også veldig glad i Weleda Everon, men i krisetider (overgang til vinter, for eksempel) er det leppepomader med mineralolje som fungerer best for meg - aller helst med en uten under. F.eks er Weleda Everon toppet med Carmex en god kombinasjon for meg på vinteren, Weledaen gir fukt og Carmex lager en barriere som holder fukten inne.

Eucerin sin lipbalm i tube er også ganske god!

Skrevet (endret)

24330m_l.jpg

Jeg har denne fra Bodyshop og er veldig fornøyd. Kjempegod for tørre vinterlepper.

Endret av Evans
Skrevet

Bruker EOS sin og er fornøyd:)

Skrevet

Har hatt kronisk tørre lepper siden barndommen, og Burt's Bees sin har alltid vært den jeg har kommet tilbake til :)

Skrevet

Dior Creme de Rose er fantastisk og min aller største favoritt noensinne, men finner den ikke noe sted lenger :( Viss du finner - kjøp, kjøp, kjøp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...