Gå til innhold

Utsatt for noe traumatisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du hadde blitt utsatt for noe ulykke, voldtekt, krasj, døden nær historie, ville du ha stilt opp og fortalt om det ett år etter? Altså fortalt om selve situasjonen og livet etter det som skjedde hvordan det påvirket deg og dine?

En ting til, må det stå alder og fullt navn i avisa? Vil liksom ikke at jeg skal bli "forfulgt"? Men kunne tenkt meg litt å fortelle får å få andre oppmerksomme på ting og ta vare på seg selv.

Anonymous poster hash: 2ab56...852
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt individuelt om man klarer å stå frem senere og ta det opp igjen. Funker for noen, men ikke andre. Respekt til alle som gjør det, f.eks tidsvitner fra 2. verdenskrig.

Det er helt opp til deg hvor mye personlig informasjon som du vil gi ut.

Skrevet

spør da om det var overgrep av et slag sånn ift gjerningsmann ? jeg ville gjerne stilt opp men uten navn da ville jo han klikka!! men helt klart kunne ha hjulpet mange. hvorfor MÅ du stille med navn? går det ikke ann å bruke et oppdiktet navn? er jo forskjell på incest og bilkræsj liksom. bilkræsjen/selvmordsforsøk som funket i 10 min kunne jeg tatt med navn, bare ikke ting med en overgriper involvert hvor det kunne spores til meg og han kunne reagert.

Men om du er usikker er det kanskje best å la vær? mange ting er det helt klart bedre å gjøre og så angre på enn å ikke gjøre for så å angre på det, men en sånn ting.. kanskje bedre å angre på noe man ikke har gjort i dette tilfelle? men igjen spørs veldig på hva saken er

Anonymous poster hash: 48ea1...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...