Gå til innhold

Appelsinhud

Hedda-78

Anbefalte innlegg

Kva er appelsinhud? Er det dei nuppane eg har bakpå rompa, eller er det liksom at det blir ei grop i huda når ein strammar musklane litt? Er det det samme som cellulittar? Viss ikkje, kva er så det?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cellulitter (eller appelsinhud, om

du vil) er rett og slett fett.

I underhuden ligger det en del fett som er helt nødvendig for isolasjon. Disse fettcellene ligger i rom med ”vegger” av bindevevsstrenger.

Når disse blir mindre tøyelige ettersom årene går, og de blir fylt opp med mer fett enn du trenger, gir det en ruglete overflate som likner litt på overflaten av en appelsin.

Det er mange myter som sier

at drikker du nok vann skal det forebygge

og fjerne cellulitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe å gå ned i vekt, men det kommer jo an på hvor mye du veier fra før. Jeg er ikke kvitt mine cellulitter helt, men har mye mindre av dem nå enn da jeg veide 10 kg mer.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vet at Herbalife har en type urtetabletter som heter Cell-u-loss. Disse er svært effektive i forhold til å fjerne underhudsfett. Dessuten er de mirakelkur for huden.

Klem icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, neida, eg er ikkje spesielt plaga med appelsinhud. Har vel kanskje litt, trur eg, men det bryr eg meg ikkje om! Er storfornøgd med rompa mi eg! Ikkje er eg overvektig heller (170/64).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kunne tenke meg å prøve Cell-U-Loss. Prisen for selve produktet er ikke avskrekkende, så det skulle ikke koste allverden å teste det en stund for å se om det virker.

Det eneste stedet jeg har sett det er på diverse nettsteder. MEN, der skal de ha ca.150 kr i port og eksp. gebyr. Da blir det plutselig ikke så billig lenger.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan få tak i det????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyramidesalg er ikke tillatt på KG's sider. Se for øvrig reglene her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq-norwe...gian.php#regler

Grunnen til at innlegg er slettet er at de er indirekte reklame.

Fremtidige innlegg om dette vil bli slettet av meg eller en av de andre moderatorene, med bakgrunn i reglene her på KG.

Skravla (mod)

1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-03-15 19:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...