Gå til innhold

For tidlig å klage på husbråk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jævlige dunk og ekstremt høy musikk her i leiligheten over meg. Skal på tidligvakt i morgen. Men klokken er jo ikke 23 engang. Burde jeg vente? Sjansen er liten for at de stikker på byen, de har for vane å bli sittende og drikke hjemme.

Anonymous poster hash: 0a52a...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer faktisk på samme tanken! Her er det så høy musikk at jeg hører hvert eneste ord som om det skulle vært i rommet ved siden av.

Hører også kraftige diskusjoner om hvilken abbasang som skal være neste på spillelisten :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vurderer å bare banke fint på og spørre om de kan dempe seg litt da jeg skal på jobb i morgen.

Edit: og der kom gitarspillingen :romeo:

Endret av Pepperbiff
Skrevet

Vurderer å bare banke fint på og spørre om de kan dempe seg litt da jeg skal på jobb i morgen.

Hehe! De har spilt Abba her også. Tenk om vi er naboer da! :-O

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville vært takknemlig om naboen kom og sa fra om jeg (vi) bråkte. Liker ikke å forstyrre andre :)

Skrevet

Jeg ville vært takknemlig om naboen kom og sa fra om jeg (vi) bråkte. Liker ikke å forstyrre andre :)

De må nesten være klar over det..Alle vet det er lytt her og de har balkongdør og alle vinduer oppe og skrur max opp.

Skrevet

Trondheim?

Anonymous poster hash: fb25d...e77
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si noe, men nå bestemte de seg for å løpe opp og ned i alle trappene, mens de skrek og hoiet. Opp og ned. Opp og ned.

Ble så irritert at jeg gikk opp til han som bor der og sa at ærlig talt det går ikke an å oppføre seg sånn som dette i en blokk i et borettslag. Det må være mulig å ta hensyn osv.

Han brydde seg ikke og ba meg klage til styret.

Tenker å dra opp til han i morgen tidlig når jeg må stå opp (05-0600). Se hvordan han liker å bli vekket da. HMF! :jolie:

Nå står han og ser inn vinduet mitt. :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si noe, men nå bestemte de seg for å løpe opp og ned i alle trappene, mens de skrek og hoiet. Opp og ned. Opp og ned.

Ble så irritert at jeg gikk opp til han som bor der og sa at ærlig talt det går ikke an å oppføre seg sånn som dette i en blokk i et borettslag. Det må være mulig å ta hensyn osv.

Tenker å dra opp til han i morgen tidlig når jeg må stå opp (05-0600). Se hvordan han liker å bli vekket da. HMF! :jolie:

Minn han på dette i morra da fyllenervene er som verst ;) Kanskje han har andre tanker om saken da :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Når du drar på jobb i morgen tidlig kan du jo trykke kraftig på dørklokka til dem før du går.

Anonymous poster hash: d881c...d19

• Liker 4
Skrevet

Du kan faktisk ringe politiet selv om det ikke er midt på natten. Man skal ikke forstyrre den alminnelige ro og orden selv på dagtid.

Anonymous poster hash: d91d8...aee

• Liker 6
Skrevet

Kvart over ti på en lørdag er for tidlig å klage, men du trenger jo ikke klage. Ring på å spør om dem kan skru ned lyden litt. Det er ikke å klage.

• Liker 1
Skrevet

Du kan faktisk ringe politiet selv om det ikke er midt på natten. Man skal ikke forstyrre den alminnelige ro og orden selv på dagtid.

Anonymous poster hash: d91d8...aee

Herregud, er det mulig? Ring politiet, kanskje de får seg en støkk.

• Liker 3
Skrevet

Disse erfaringene kan jo skrives inn i borettslagtråden.

Anonymous poster hash: fb25d...e77
Skrevet

Da anbefaler jeg at du faktisk klager til styret, akkurat som han foreslo! Jeg selv ville satt pris på om noen sa fra at jeg forstyrret, jeg ønsker jo ikke å være til sjenanse for naboene mine. Jeg mener at det må være rom for litt støy noen lørdager i ny og ne, men det du beskriver høres ikke ut som det er innafor i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om du vurderer å klage på bråk i en blokk kl. 22.15 på en lørdags kveld så mener jeg at man heller burde flytte et sted der man ikke bor så tett på folk. Litt må man tåle, og med mindre det her skjer stadig vekk så får man ihvertfall vente til klokken nærmer seg tolv før man klager.

Reaksjonen hans er en annen sak...

Endret av Calavi
  • Liker 2
Skrevet

I 22/23-tida en lørdagskveld så må du nok dessverre tolerere endel bråk fra naboer..iallefall ikke ringe politiet. Du kan prøve å snakke til de, men ettersom jeg leste så funket ikke det.

Forslag til hevn er å sette på noe opera på full spetting i morgen tidlig før tidligvakt. Du kan også sjekke om du har tresko liggende som du kan løpe litt rundt med på gulvet. Trappetrening er også en fin ting å starte dagen med.....funker ikke helt med opera til trening, men du kan prøve Surferosa eller Lynni Trekrem.

Skrevet

Ta med deg en bit gaffateip og teip over ringeklokken deres ute i morgen tidlig når du går på vakt. Gjenta HVER gang de kødder sånn.

Anonymous poster hash: c4c81...694
  • Liker 8
Skrevet

Ring politiet, dem pleier å komme på varsel om forstyrrelse på ro og orden!

Anonymous poster hash: 8b21f...75d

Skrevet

Ring politiet, dem pleier å komme på varsel om forstyrrelse på ro og orden!

Anonymous poster hash: 8b21f...75d

Politiet rykker ikke ut kl 22 pga noen har vors....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...