enavdem Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Mine øyelokk er veldig fuktige, slil at det glinser hele tiden. Drar jeg finger over øyet forsvinner det,men er tilbake etter to blunk. Når jeg har på eyeliner som er flytende, og vannfast, føles det ut som om det klistrer seg til øyelokket ved hvert blunk. Det er jævlig. Noen råd om hvordan å redusere den følelsen, eller en eyeliner som ikke blir "klistrete" ?
Adhara Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Har du prøvd å legge på primer? Jeg anbefaler Urban Decay Primer Potion, Makeupmekka sin øyeskyggeprimer, eller Too faced Shadow Insurance. Jeg har også oljete øyelokk og disse holder oljen i sjakk. 2
enavdem Skrevet 27. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2014 Har ikke prøvd det, nei. Skal absolutt vurdere det!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Jeg bruker litt pudder for å matte ned skinnet, om du skjønner. Ellers smitter bare min eyeliner av til lokket. Anonymous poster hash: feb70...7e5
Gjest BabyBlue Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Synes også at øyenskygge primer funker bra mot smitte av produkter, bruker det både for å sette concealer, øyenskygge og flytende eyeliner. Bruker DENNE, og merker ingen kvalitetsforskjell på den sammenlignet med Urban Decay sin Primer Potion. Og sjekk den prisen...?!
ilc Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Jeg støtter forslaget om primer, jeg sverger til Urban Decay Primer Potion men har også vært fornøyd med NYX HD Primer, den er vesentlig billigere og også god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå