AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 hei! har endelig klart å si ifra til min eks at jeg klarer ikke å holde kontakt eller noe sånn. etter et par uker med å møttes og se film, kjøreturer,sex og lignende så måtte jeg bare spør h*n om det var uaktuelt og prøve på nytt. det utelukket h*n så nå har jeg fjernet denne personen fra facebook,snapchat og lignende. grunnen er at jeg klarer ikke å møte eksen og late som om jeg takler dette, for min del så er det enten et forhold eller ingenting. selv om jeg føler at jeg må ha kontakt og sånn vis ikke så blir det så ensomt. klarer ikke å holde kontakt og oppfører oss som kjærester når vi møtes, sånn at jeg ikke tror at det er en mulighet for at det blir oss igjen, mens eksen har utelukket det hele. føler meg egentlig brukt for sex,oppmerksomhet og nærhet, selv om jeg trenger dette så klarer jeg det ikke når jeg vet at dagen kommer når h*n finner seg en ny. da vis h*n skal ha kontakt så får h*n gjøre det via sms. om h*n vil prate om en ny sjangse så får h*n ta kontakt. jeg kommer ikke til å ta noe kontakt med denne personen. føles ut som kjærlighetssorg helt på ny men ikke like ille. håper h*n kommer tilbake men må bare fortsette med mitt ensomme liv til/om det skjer. Anonymous poster hash: 7ffea...79d 1
Gjest Hummels Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Gå videre i livet. Ikke sitt å vent på en x! 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Tungt, men det måtte gjøres Anonymous poster hash: 13a8a...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Tungt, men det måtte gjøres Anonymous poster hash: 13a8a...ab8 Lærerinne? Anonymous poster hash: ff01a...a58 3
karroo Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Hva var grunnen til at det ikke funket? Noen ganger er det bedre å gå videre i livet, uansett hvor hardt det er. Det er vanskeligere når det er frem og tilbake, når dere er hverken sammen eller fra hverandre.. Masse lykke til, uansett hva utfallet blir!
Mattismannen Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 (endret) . Endret 9. november 2014 av Mattismannen
Kjerringa Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Dette høres skikkelig "cheesy" ut, men en eks er en eks for en grunn. Og det er sjeldent ekser virkelig får det til å fungere igjen. På en måte kan du se på det som en closure, nå har du muligheten til å virkelig gå videre. Han har nettopp utelukket et forhold med deg, og du er nå sikker på at det aldri vil bli dere. Så klart det er vanskelig, men du gjør klokt i (slik du skriver) at du kutter ut all kontakt. Det første steget er nemlig det. Få han ut av din hverdag, se han sjeldnere og det vil bli lettere å jobbe med følelsene/savnet/lengslene etter han. Det er også viktig å gi deg selv tid, det er ingen "frist" for når man skal være over eksen sin. Noen ganger tar det lang tid, andre ikke. Vær ærlig med deg selv og tillat deg å være lei deg og kjenne på sorgen. Jo lengre man later som at det går bra, jo lengre tid vil du bruke på å komme over eksen. Ikke vent på han. Velg å gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Syns det var bra gjort av deg å kutte kontakten Er ikke lett, det vet jeg. Er i den situasjonen selv. Håpet på at det skulle bli oss og vi oppfører oss som kjærester, men han har utelukket det. Vi kommer aldri til å bli sammen, sier han. Likevel sier han at han elsker meg, vil ha bilder av meg, gir komplimenter og vi har det så gøy når vi møtes (inkludert sex). Men jeg har endelig innsett det. Han har meg helt til han finner en ny... Anonymous poster hash: ef0d0...a40
Mattismannen Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 (endret) . Endret 9. november 2014 av Mattismannen 1
Mattismannen Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Syns det var bra gjort av deg å kutte kontakten Er ikke lett, det vet jeg. Er i den situasjonen selv. Håpet på at det skulle bli oss og vi oppfører oss som kjærester, men han har utelukket det. Vi kommer aldri til å bli sammen, sier han. Likevel sier han at han elsker meg, vil ha bilder av meg, gir komplimenter og vi har det så gøy når vi møtes (inkludert sex). Men jeg har endelig innsett det. Han har meg helt til han finner en ny... Anonymous poster hash: ef0d0...a40 akkuirat dette jeg tenkte på og! det er det jeg ikke vil være en del av. enten forhold eller ingenting, eksens valg! 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 sorry for å ikke tatt det med! Du tok ikke med "det", ei heller , (punktum). Det er alltid punktum etter "men"!! Anonymous poster hash: 13a8a...ab8
Gjest Hummels Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 vet det, derfor jeg ikke ønsker kontakt for da får jeg kommet meg videre! orker ikke å se hvor kjekt h*n har det når jeg sitter hjemme med ikke ha noe å gjøre! Men du skrev "håper h*n kommer tilbake men må bare fortsette med mitt ensomme liv til/om det skjer". Hørtes litt ut som du skal sitte å vente på x'en men det må du ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Men du skrev "håper h*n kommer tilbake men må bare fortsette med mitt ensomme liv til/om det skjer". Hørtes litt ut som du skal sitte å vente på x'en men det må du ikke. vet at jeg ikke burde det! men har jo et håp men får bare tenke på hvordan det var før det var slutt, h*n sendte laaang kjærlighets erklæring for å gjøre det slutt et par dager etter. fuck this! Anonymous poster hash: 7ffea...79d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Dette høres skikkelig "cheesy" ut, men en eks er en eks for en grunn. Og det er sjeldent ekser virkelig får det til å fungere igjen. På en måte kan du se på det som en closure, nå har du muligheten til å virkelig gå videre. Han har nettopp utelukket et forhold med deg, og du er nå sikker på at det aldri vil bli dere. Så klart det er vanskelig, men du gjør klokt i (slik du skriver) at du kutter ut all kontakt. Det første steget er nemlig det. Få han ut av din hverdag, se han sjeldnere og det vil bli lettere å jobbe med følelsene/savnet/lengslene etter han. Det er også viktig å gi deg selv tid, det er ingen "frist" for når man skal være over eksen sin. Noen ganger tar det lang tid, andre ikke. Vær ærlig med deg selv og tillat deg å være lei deg og kjenne på sorgen. Jo lengre man later som at det går bra, jo lengre tid vil du bruke på å komme over eksen. Ikke vent på han. Velg å gå videre. Smiler godt hver gang eg ser den linjen * en eks er eks for en grunn. Hadde jeg hørt på det rådet for 9 år siden hadde jeg ikke hatt en fantastisk ektemann å to barn idag samme logikk som å si at * kjæresten din er kjæresten for en grunn. Anonymous poster hash: ce7e9...83e 1
Mattismannen Skrevet 27. september 2014 #15 Skrevet 27. september 2014 (endret) . Endret 9. november 2014 av Mattismannen
Gjest Coolaid Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 Dersom det blir slutt i et forhold er den beste løsningen stort sett alltid et rent brudd uten all den tøysekontakten og sex etterpå. Det bare tuller med følelsene deres. Exer som "lurer" til videre kontakt ønsker bare å få i pose og sekk. Dvs være fri men få sex eller andre fordeler i tillegg. Lurt av deg å kutte all kontakt.
Mattismannen Skrevet 29. september 2014 #17 Skrevet 29. september 2014 (endret) . Endret 9. november 2014 av Mattismannen
Batteri Skrevet 30. september 2014 #18 Skrevet 30. september 2014 Du tok ikke med "det", ei heller , (punktum). Det er alltid punktum etter "men"!!Anonymous poster hash: 13a8a...ab8 Hva i all verden er det du babler om? Jeg foreslår at du korrekturleser deg selv før du kritiserer andre. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #19 Skrevet 30. september 2014 Hva i all verden er det du babler om? Jeg foreslår at du korrekturleser deg selv før du kritiserer andre. Les det en gang til du, søte venn, så forstår du det. Kanskje litt tidlig på morningen til at du klarte å forstå det?Anonymous poster hash: 13a8a...ab8
Batteri Skrevet 30. september 2014 #20 Skrevet 30. september 2014 Les det en gang til du, søte venn, så forstår du det. Kanskje litt tidlig på morningen til at du klarte å forstå det?Anonymous poster hash: 13a8a...ab8 Takk for at du kaller meg søt, men jeg er ikke din venn. Du skriver at det alltid er punktum etter "men", og da lurer jeg på hvor du har lært det? Dette er nemlig helt nytt for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå