Gå til innhold

Tips til produkter som kan brukes til noe helt annet enn det det er ment som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med tips om produkter som kan brukes til noe helt annet enne det det er ment som! Kan være alt fra matvarer, sminke, såper osv.

Jeg oppdaget selv et lite triks for et par uker siden. Sønnen min skulle i bursdag, og hadde glemt å kortet til meg slik at jeg kunne lese det. Så det var ikke akkurat god stemning da vi fant ut at det skulle være utkledningsparty! En søndag....Ingen butikker åpne.

Jeg så tilfeldigvis sinksalven på badet, og fikk en genial ide om at den kunne brukes som ansiktsmaling. Så da ble det en fornøyd spøkelses-sønn!

Anonymous poster hash: c2887...dae
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom med tips om produkter som kan brukes til noe helt annet enne det det er ment som! Kan være alt fra matvarer, sminke, såper osv.

Jeg oppdaget selv et lite triks for et par uker siden. Sønnen min skulle i bursdag, og hadde glemt å kortet til meg slik at jeg kunne lese det. Så det var ikke akkurat god stemning da vi fant ut at det skulle være utkledningsparty! En søndag....Ingen butikker åpne.

Jeg så tilfeldigvis sinksalven på badet, og fikk en genial ide om at den kunne brukes som ansiktsmaling. Så da ble det en fornøyd spøkelses-sønn!

Anonymous poster hash: c2887...dae

Hmm

Er det bra å smøre sllik salve i store deler av ansiktet? Hva om det kommer i øynene/munnen? Er det ikke skadelig?

Anonymous poster hash: 461b3...bc7

Skrevet

Mangel på lim: Rør ut siktet hvetemel sammen med vann :)

Obs, kanskje melbiller begynner å spise på limet :)

Skrevet
Mangler du brodder og skal ut og gå på isen: tre et par store ull-lugger (ullsokker) utenpå skoa og du slipper å gli :)

• Liker 1
Skrevet
Tannkrem til å tørke ut kviser (vet ikke hvor heldig det er)

Skrevet
Rens hender og malekost (som er brukt til oljemaling/witespritbasert maling) med smør/ matolje, og det går mye lettere å rengjøre kost og hender. (Gni av på fille) Bruk såpe og vann etterpå

Skrevet

Rens hender og malekost (som er brukt til oljemaling/witespritbasert maling) med smør/ matolje, og det går mye lettere å rengjøre kost og hender. (Gni av på fille) Bruk såpe og vann etterpå

Gjerne zalo el.l

Skrevet

Eplecidereddik til å tørke av border og benk med. Det tar også slike små fluer hvis du har det i en kopp sammen med litt zalo og lar det stå på kjøkkenbenken.

Skrevet

Eplecidereddik til å tørke av border og benk med. Det tar også slike små fluer hvis du har det i en kopp sammen med litt zalo og lar det stå på kjøkkenbenken.

Fungerer det med vanlig eddik sammen med zalo også?

Skrevet

Ja, det tror jeg helt sikkert. Jeg bruker eplecidereddik fordi den er sunn å drikke også. Altså mange bruksområder.

Skrevet

Ja, det tror jeg helt sikkert. Jeg bruker eplecidereddik fordi den er sunn å drikke også. Altså mange bruksområder.

Ok :) Takk for svar og gode tips :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jepp, de små fluejævlene er ikke så kresne på hvilken eddik det er :)

Skrevet

hiv litt eddik på veggene for å få fjernet røyk lukt. ja hjelper mot pot lukt også ..

purelan salve funker supert mot sår baby stump

leppestift, eyeliner og blod er bedre enn maling på enkelt ark.

Anonymous poster hash: e0da4...731
Skrevet

skal forresten også være et slags tips å dyppe pikken i kullsyre/ha det i munn. har ikke prøvd det men er en gjenganger på seksual forumet.

Anonymous poster hash: e0da4...731
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kondomer over geværløp når en er i ørkenen.

Hindrer sand i løpet og en kan skyte uten å måtte fjerne beskyttelsen! Fungerer også på kanonløpene på stridvogner!

• Liker 2
Skrevet

Kondomer over geværløp når en er i ørkenen.

Hindrer sand i løpet og en kan skyte uten å måtte fjerne beskyttelsen! Fungerer også på kanonløpene på stridvogner!

Påvirker det recoilen?

Anonymous poster hash: 01a9c...e0f

Skrevet

Tannbørste og tannkrem på gummilistene på oppvaskmaskinen.

Skrelle gulrøtter med ostehøvel.

Anonymous poster hash: 608a4...268
Skrevet

Eddik på klær som lukter svett selv etter 300 vask kan fjerne svettelukten. Bare ta på eddik på klesplagget før du putter det i vaskemaskinen i sånn 5 min

Skrevet

Rens hender og malekost (som er brukt til oljemaling/witespritbasert maling) med smør/ matolje, og det går mye lettere å rengjøre kost og hender. (Gni av på fille) Bruk såpe og vann etterpå Anonymous poster hash: 461b3...bc7

Til hendene er dette greit, men malerkosten kan du kaste etter å ha brukt fett på den.

Anonymous poster hash: f2727...1a7

Skrevet

Eddik på klær som lukter svett selv etter 300 vask kan fjerne svettelukten. Bare ta på eddik på klesplagget før du putter det i vaskemaskinen i sånn 5 min

Resultatet kan vil lese i flere tråder her, vaskemaskinene tar kvelden.

Anonymous poster hash: f2727...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...