Blåklokke Skrevet 29. september 2014 #21 Del Skrevet 29. september 2014 Synes alltid at HM har mange fine penbukser! Sånn ca 300 kr og høyere liv. Begge deler passer meg ypperlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #22 Del Skrevet 30. september 2014 Da har jeg vært innom floyd og prøvd bukser. De var ikke sånn som jeg er ute etter, men så utrolig behagelige! Endte derfor opp med å kjøpe ei bukse, selv om den ikke var "riktig" type TsAnonymous poster hash: 25ba7...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #23 Del Skrevet 30. september 2014 Synes alltid at HM har mange fine penbukser! Sånn ca 300 kr og høyere liv. Begge deler passer meg ypperlig:) Jeg har vært innom et par h&m uten å finne en slik bukse som er mer enn bare litt høy i livet. Har du noen link til en bukse derfra du vet er høy i livet? Til deg som sier vero moda: jeg så også for meg at de kunne ha noe sånt, men har nå vært innom to butikker uten å se noe i den kategorien overhodet Ts Anonymous poster hash: 25ba7...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 1. oktober 2014 #24 Del Skrevet 1. oktober 2014 Dessverre, TS, har ikke link:( Var mest en generell betraktning fra meg, jeg finner alltid greie bukser på HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. oktober 2014 #25 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lindex har f.eks. base og ease. KappAhl har også noen (denim?). Ellers er 'Personlig mote' en butikk jeg handler mye i, det er litt dyrere der, men strretch i alle buksene de selger..og jeg er så fornøyd med de buksene!! Mest gamle damer som handler der, virker det som, men ja. Perfekt for meg. Min "bonus-grandtante" på 80 år som viste meg den butikken. Men selv om det er mest gamle damer jeg ser der inne så er det der jeg har funnet de beste buksene på lenge. Klara og Elsa er merker jeg bruker mye derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå