Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snuppa11
Skrevet

Jeg, som føler meg trygg på meg selv! Som andre sier har pent utseendet, har mange venner, og får flere komplimenter for at jeg virkelig ikke tar meg selv høytidlig og er morsom. Har hatt ett tidligere forhold som varte i 6 år, ble slutt for halvannet år siden.. Har hatt noen små forhold, men ikke vært helt klar eller følt det har vært riktig, og gjort det slutt! OG så møter jeg gutten jeg har visst/kjent i mange år, alltid synes har vært kjekk, virket snill og orntli.. Vi får kontakt og begynte å date. Han sier det er 4 år siden han har forhold, bare hatt sånne små flyktige forhold han også..har hatt ett tidl forhold på 6 år han også..Alltid han som har droppet damene, aldri blitt dumpet! :veldigsur: Vi blir sammen, og jeg føler jeg har funnet drømmemannen :P , vi planlegger ferien i sammen, snakker om alt, ler av samme tingene.. Han har en datter og jeg en sønn.. For første gang i livet følte jeg at DETTE kan vare..og det allerede etter 4 uker. Og så dropper han meg over SMS og sier han ikke har det rette følelsene for meg, og han beklager! :oops: Jeg skrev tilbake hva som gikk galt, og han sa han han var lei fordet men ikke hadde de rette følelsene og mer var det ikke å si om den saken..Jeg skrev da om jeg kunne ringe han, Da fikk jeg tilbake at han ikke følte for å snakke da han følte dette ikke var så hyggelig, så han skulle ta kontakt når han var klar! :evil: Jeg ventet 2 dager, og så sendte jeg en mld om vi ikke kunne treffes å snakke.. Dette ville han ikke, og heller ikke snakke med meg på telefon.. Alt har gått på SMS.. Dette har jeg tatt utrolig personlig.. :grine: Huff. Kjempetrist, hva er det når man selv føler dette er så riktig, og så blir det ikke blir gjengjeldt.. hva skal jeg trøste meg selv med? :( Jeg kunne ikke oppført meg på annen måte, derfor det er så utrolig nederlag og bli avist pga personligheten, og at man ikke har det ”lille ekstra” Noen som har ett råd da? Hva skal man gjøre for å ha det lille ekstra som man savner. Er det ikke nok med å ha det gøy, skravle, finne på ting i sammen, gå turer, sex…Vi pratet jo alltid til langt på natt.. Blir man kanskje litt for mye venn? Litt for lite spenning.. jeg skjønner ingenting jeg, hvor gikk det galt, og så er han så utrolig feig og tør ikke å ta dette face to face… :kjempesinna: Siste mld som ble sendt var på Fredagen, og jeg har ikke hørt noe mer.. Noen som vet hva som har gått galt? Dette ble litt langt gitt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Syns det er utrolig dårlig å gjøre slutt på sms. Han skylder deg den samtalen :-?

Når det gjelder det andre, er det jo umulig å vite. Selv om man har det fint og alt er bra, må det vel være en forelskelse med i bildet også. Det er jo ikke noe galt med deg selv om han ikke ble forelsket (nok) i deg. Du kjenner vel også en del menn du er kjempeglad i og som du liker veldig godt men som du vet aldri kan bli den store kjærligheten, uten at det er noe feil ved personen?

Skrevet

Folk som gjør det slutt via sms har jeg ingen respekt for.

Skrevet

Å slå opp via SMS er utrolig dårlig gjort. Men, fire uker er ikke akkurat et eviglangt forhold og du har kanskje vært litt for oppslukt i din egen forelskelse til å se at han ikke hadde de samme følelsene. Mennesker er forskjellige og ikke alle passer sammen, det trenger ikke ha bety at det er noe galt med deg (eller ham). Og det er bedre at det ble slutt så tidlig enn etter mye lengre tid. Bare glem ham, han har tydeligvis ikke mot nok til å snakke med deg ansikt til ansikt. Forholdet er uansett slutt, er det nødvendig å snakke mer om saken? Det beste er å bare la livet gå videre og ikke bry deg mer med ham. Det finnes mange flere fisker i havet.

Gjest Linda 75
Skrevet

Vettu....det er som om det skulle vært meg selv.

Opplevde nemlig nøyaktig det samme for en tid tilbake. Jeg fikk en sånn halvdiffus melding om at han ikke trodde dette ville gå og visste ikke hva han følte for meg..osv..jeg fikk sjokk :o og prøvde ringe han opp, men han tok ikke telefonen.

Etter å ha sendt han en meeeeget forbanna melding :evil: skrev han at han ikke ville snakke med meg fordi han ikke hadde noe mer å si.

Etter dette fulgte en kort tid med frustrasjon og tristhet, men nå er jeg vanvittig glad for at det ikke ble noe. Hadde aldri klart å være sammen med en så feig kronidiot. Har funnet drømmemannen nå og han tør å møte konflikter og er en mann med stor M.

Se på det som representativt for hans personlighet. Han er en konfliktunviker av det feige slaget. Om noe tid, når tankene er mer på avstand, kan du prise deg heldig som fant ut dette i tide og ble kvitt ekstrabagasjen..Tro meg!! Etter et par uker med tristhet, sinne, galgenhumor og selvinnsikt hadde jeg omtrent glemt hele fyren.

ps: ikke tving han til konfrontasjon.Jeg prøvde det, men satt igjen med enda flere spørsmål. Ikke tro at du vil få noe konkret svar fra han, men kom deg videre og definer han som et eksempel til ettertanke

lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fant, etter fem år, endelig det jeg trodde var drømmemannen! Det har gått fire utrolig herlige uker, de siste dagene har vi også vært på en lite ferie sammen. Kun oss to. Så kommer vi hjem, jeg følte at noe lå i luften...han hadde plutselig forandret humøret - var blitt litt dyster...

Dette var i går kveld. Han fortalte da at han måtte foreta et valg nå. Satse på oss, eller avslutte. Han trengte tid alene. Ingeting var galt meg meg, men han ville tenke over om det virkelig var dette han ville...

Håpet å høre fra ham før jeg la meg i går. Hørte ingeting. Mobilen har jeg hatt i handa nesten hele dagen. Jeg har vurdert; skal jeg skrive til ham eller ikke? Jeg orker ikke denne situasjonen! Etter en samtale med en god venninne, fant jeg ut at jeg sender en melding. Og det gjorde jeg for 30 minutter siden. Skrev at jeg ikke hadde det så bra, trenger å vite hvor jeg står...og om han kunne ta kontakt i kveld.

Fikk raskt svar. Ja, han skal ringe meg i kveld. Akkurat nå var han i et familieselkap...

Så her sitter jeg og forbereder meg på avslutningen. Vondt og trist. Fant innlegget ditt og sendere en *søster-klem* fra ei i nesten samme bås.

Skrevet

Når man blir dumpet, vil det ikke nødvendigvis si at det er noe galt med deg som person. Men at du ikke var rett for DEN personen.

Denne mannen som du er så glad i har tydeligvis vanskeligheter med å ta opp saker face to face. Ville du ha hatt det slik? :o

Jeg har 0 respekt for personer som tar opp "problemer" via sms. :evil:

Gjest lurven
Skrevet

det er vel moderne å slå opp på sms hvertfall da

Gjest Hillary..
Skrevet

Han har BARN! :o Han er jo selv et barn... jeg bli stadig forbauset over menn som aldri blir voksne. (Klar over at kvinner også slår opp per sms.)

Denne mannen er megafeig.

Hva som skjedde Redd sine følelser, tipper jeg.

:babysmokk: dakkar liten

Men jeg skjønner utmerket godt hvor sårende det er.

Gjest Hillary..
Skrevet
Om fire uker har du glemt hele fyren. Garantert.

Man kan ikke ha veldig dype følelser for en man har datet så kort tid.

Nææææ, det går det ikke an å si, gitt. Bygger på erfaring!!!

:kose: Men jeg er så gammeldags at jeg ikke "dater" heller, da. :wink:

Skrevet

Når han dropper deg på SMS så bør du være glad du er kvitt han,- det sier noe om hvordan han innerst inne er..

Skrevet
Når han dropper deg på SMS så bør du være glad du er kvitt han' date='- det sier noe om hvordan han innerst inne er..[/quote']

Enig!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Folk som gjør det slutt via sms har jeg ingen respekt for.

Helt enig.

Du skal være glad for at du ble kvitt han så tidlig, for det finnes bedre menn der ute. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har også blitt dumpa på sms. Og det er bare en ting å si om det: Det er feigt, feigt, feigt og umodent! :trøste:

Skrevet

For en dust!

Hva som gikk galt? Tja, noen skjuler ganske godt at de er idioter, og denne fyren har visst skjult det veldig godt. Eller så var han ikke så ærlig mot deg som han burde ha vært. Kanskje følelsene hans ikke var så sterke for deg som dine for ham?

Uansett, det er ikke noe du kan klandre deg selv for.

Vær bare glad for at du nå er ferdig med en fyr som er mer umoden enn en 2 åring.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Fire uker er ingenting å bygge livet sitt på... alle har en sånn søt periode, men vær glad han var voksne nok til å si fra til deg.

Jeg synes også at det var håpløst å gjøre det på sms, men fra en manns synspunkt så er det vel ikk ehelt urimelig - han vill evel slippe å måtte rettferdiggjøre i det vide og det brede for det han ikke føler da, og visste vel at du sitter slik du gjør nå som et spørsmålstegn og gir deg selv mental og følelsesmessig juling fordi dette ikke var rett.

Han følte ikke det rette, og han har ikke mer å si om det. Kan være han har tenkt seg godt om og tatt en avgjørelse på det. Du må heve hodet ditt, gi faen i å terrorisere ham på telefon og komme deg videre... Det er en million fyrer til der ute som er mer rett for deg og som IKKE vil dumpe deg på SMS!

Gjest Anonymous
Skrevet

Min første x gjorde det slutt over melding i romjula

mens jeg var på shopping med søstra mi,

glad og uvitende rusla vi rundt der og shoppa...

Tilfeldig sjekke jeg moben, og dermed var dagen ødelagt, etter et 7 års forhold dumpa han meg over SMS, og ikke kunne han snakke med meg heller, for han var redd han kom til og endre mening sa han...

Anyway, det var barnslig, lumpent og slikt. Seff!

Min neste x gjorde det også slutt over SMS, men det var i grunn bare deilig. Da hadde vi gått noen uker og ting var helt elendig, så pep det inn melding, og jeg ble SÅÅÅ glad *ler* Da hadde jeg selv gått og grudd meg til og selv dumpe han... I hate that. Så slapp jeg liksom unna. *smile*

Hum, kanskje er jeg skremmende og snakke med,

ettersom situasjonen driver og gjentar seg *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...