AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Er disse strekene på testen på bildet under sterke nok for EL?. Tror ikke jeg hadde EL forrige måned, da det er 8 uker siden forrige mens.... Så nå håper jeg at jeg har fått EL slik at vi kan starte prøvingen :-). Så hva syns dere, er strekene sterke nok at jeg har EL idag? Anonymous poster hash: c54b2...d46
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 TS: Er streke litt utydelige, at det fortsatt er noen dager til den skikkelig EL? Anonymous poster hash: c54b2...d46
curiousity Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Litt lite bilde, så var litt vanskelig å se. Men ut i fra det jeg greide å zoome, så synes jeg det så ut som at kontrolltreken er en anelse sterkere enn teststreken?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Litt lite bilde, så var litt vanskelig å se. Men ut i fra det jeg greide å zoome, så synes jeg det så ut som at kontrolltreken er en anelse sterkere enn teststreken? oisann, var bilde lite ja? Så ikke sånn ut her, hmmm.... Legger til ett nytt bilde her da, så kanskje det går ann å leses litt bedre :-) Anonymous poster hash: c54b2...d46
curiousity Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 oisann, var bilde lite ja? Så ikke sånn ut her, hmmm.... Legger til ett nytt bilde her da, så kanskje det går ann å leses litt bedre :-) Anonymous poster hash: c54b2...d46 Synes fortsatt kontrollstreken ser sterkere ut, så jeg hadde nok ikke tolket den som 100% positiv. Men ville nok ha lagt inn noen ekstra aksjer nå likevel, om jeg var deg
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Synes fortsatt kontrollstreken ser sterkere ut, så jeg hadde nok ikke tolket den som 100% positiv. Men ville nok ha lagt inn noen ekstra aksjer nå likevel, om jeg var deg Tusen hjertelig takk for svar ! :-) Då tar jeg sjangsen, og så kan jeg eventuelt ta en ny test i morgen da :-) Anonymous poster hash: c54b2...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå