AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 For ett år siden flyttet jeg fra eksen. Han voldtok meg som "takk for alt" før jeg gikk. Forferdelig gjort av han. Men shit nå i det. Han har ikke kontaktet meg på ett år nå. Kan jeg være sikker på at han er over meg nå? Har mareritt om at han oppsøker meg og voldtar meg... dum som jeg var så har jeg ikke anmeldt han, var redd. Nå er han dømt for vold for å ha slått ned en på byen.Anonymous poster hash: 8ef0b...e9e
MissAlba Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Det kan du ikke være sikker på, og det er ingen her som kan svare deg på det, dessverre. Hvis du er engstelig for dette bør du kanskje kontakte politiet? Eventuelt oppsøke noen profesjonelle du kan snakke med.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Du kan fremdeles anmelde ham om du ønsker det. Be fastlegen om henvisning til psykolog. Anonymous poster hash: 2f180...e8a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Skal han i fengsel pga. voldsepisode? Da hadde jeg kanskje kontaktet politiet uansett. Dersom han har en voldsdom i tillegg vil det nok bidra til at de tar din bekymring alvorlig. I motsetning til "bare" en voldteksanmeldelse, som dessverre blir lagt i bunnen av papirbunken. Anonymous poster hash: 3908c...d96
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Vet ikke om han skal i fengsel. Han er ikke tidligere dømt. Jeg stiller spørsmålet annerledes: Ville du vært bekymret for en idiot av en eks etter ett år o fred? Venner sier at de ikke hadde brydd seg når det har gått såpass lang tid. Venner kjenner han.Anonymous poster hash: 8ef0b...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå