Hoppende_antilope Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Finnes det noe som heter blåballe?? I så fall, hva er det?
Kristian (71) Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Det har jeg hatt..... forferdelige greier..... stod på vannski for noen år siden.....skia gikk hver sin vei og jeg ut i spagaten....... fy faaen så vondt Da var ballene mine blå i 2 uker etterpå :evil: Men om det var sikkert ikke det du tenkte på
Hoppende_antilope Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2002 :-? Har hørt at når gutter blir ordentlig opphissa, uten å få utløsning, f.eks. hvis de slutter å runke, får de vondt.. De kalte det blåballe eller no... Ville bare høre om det var sant..?
Kristian (71) Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Vel, om det er å ha "blåballe" tror jeg det er en smule overdrivelse
Nelle Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 Om gutter er opphisset over en lengre periode (f.eks noen dager -hvor de så og si er opphisset hele tiden) uten å få runket/få utløsning får de gjerne veldig vondt. Det kalles ballespreng. Har aldri hørt om blåballe. Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå